با وجود مخالفت‌های اقشار مختلف مردم طی روزهای گذشته، بالاخره فائزه هاشمی برای سخنرانی حاضر شد و جمعیت مردم معترض با سردادن شعارهای “مرگ بر فتنه‌گر”، “مرگ بر ضد ولایت‌فقیه”، “مرگ بر فائزه”، “ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند”و” مفسد اقتصادی حیا کن/ لرستان را رها کن” اعتراض خود را نشان دادند.

 واکنش قاطع مردم انقلابی به سخنرانی فائزه هاشمی/ همسر شهید کجباف: زشت ترین دشنام ها را به ما دادند

به گزارش گلستان24، سفر عنصر هتاک به رهبری و بدنام  سیاسی به استان لرستان، وضعیت شهر خرم‌آباد را در روز گذشته متشنج کرد.

 
دعوت از فائزه هاشمی جهت سخنرانی تبلیغاتی اصلاح‌طلبان در خرم‌آباد از جمله اخباری بود که هفته گذشته بر سر زبان‌ها افتاده بود اما مسئولان اجرایی و شورای تامین استان در ابتد امر این موضوع را منکر می‌شدند؛ ولی با فضای تبلیغاتی ایجاد شده در سطح شهر خرم‌آباد مشخص شد که گویا این یک بازی از سوی برخی از مسولان استان بوده است تا این موضوع را کتمان کرده و در دقیقه ۹۰ آن را علنی کنند.
 
گفتنی است که برخی از اعضای شورای تامین استان با ورود این فرد فتنه گر و ضدانقلاب مخالفت بودند اما همگی به این نکته اذعان داشتند که یکی از مسولان رده بالای استان تاکید بر سخنرانی فائزه هاشمی دارد.
 
اما با تمامی مخالفت‌ها فرزند هاشمی رفسنجانی بالاخره وارد لرستان شد و از همان لحظه ورود به فرودگاه تا محل برگزاری سخنرانی در سینما ایران، مورد خشم و اعتراض مردم قرار گرفت.
 
 با وجود مخالفت‌های اقشار مختلف مردم طی روزهای گذشته، بالاخره فائزه هاشمی برای سخنرانی حاضر شد و جمعیت مردم معترض با سردادن شعارهای “مرگ بر فتنه‌گر”، “مرگ بر ضد ولایت‌فقیه”، “مرگ بر فائزه”، “ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند”و” مفسد اقتصادی حیا کن/ لرستان را رها کن” اعتراض خود را نشان دادند. مردم با شعارهای اعتراض‌آمیزی مسئولان ارشد استان را که فردی فتنه‌گر را به استان دعوت کرده‌ محکوم کردند.در پی اعتراضات به وجود آمده درگیری هایی رخ داد و چند‌ نفر از معترضان مجروح شدند.
 
 
بنا بود مراسم حمایت از این کاندیداها با حضور فائزه هاشمی رأس ساعت ۱۷ برگزار شود که با حدود یک ساعت تأخیر با حضور افراد حامی و معترض به حضور وی برگزار شد. فائزه هاشمی رفسنجانی در میان جمعیتی موافق و مخالف خود در سینما ایران خرم‌آباد ظاهر شد و در حالی به سخنرانی پرداخت که محمد بیرانوندی و حامیانش حاضر به شرکت در این همایش نشد.
 
 
ابتدای خیابان ولی‌عصر خرم‌آباد مملو از جمعیت معترض به حضور سران فتنه بود که شعارهایی مانند مرگ بر فتنه‌گر، مرگ بر ضدولایت‌فقیه و مرگ بر فائزه هاشمی سرمی‌دانند که با برخورد نیروهای امنیتی حاضر در محل روبه‌رو شدند که سبب آسیب رسیدن به برخی از این جوانان شد. در سالن سینما نیز جمعیتی متشکل از مرد و زن و پیر و جوان که در میان آن‌ها برخی معاونان ادارات و کارکنان نیز به چشم می‌خورد حضور داشتند.
 
فائزه هاشمی رفسنجانی در میان جمعیت در حالی از سینما خارج شد که هنوز جمعیت معترض جلوی درب سینما مشغول سردادن شعارهای خود بودند و شعارنوشته‌هایی با مضمون مرگ بر فتنه‌گر در دست داشتند.
 
 
مجری برنامه در سالن اعلام کرد که استانداری لرستان میزبان فائزه هاشمی رفسنجانی است و جمعیت معترض نیز پس از پایان مراسم برای نشان دادن اعتراض خود جلوی درب استانداری رفته تا دوباره فریاد اعتراض خود را به گوش این افراد برسانند. معترضان پس از اعتراض مقابل محل برگزاری سخنرانی فائزه هاشمی برای گرفتن پاسخی از استاندار لرستان که فتنه‌گری را به استان دعوت کرده، ساعت‌ها مقابل استانداری لرستان تجمع کرده به طوری که نماز مغرب و عشاء مقابل استانداری اقامه شد. چیزی که مشخص بود این بود که مردم معترض خرم آباد کاری به کاندیداها نداشته و اعتراض انها به حضور یک فرد فتنه گر و هتاک به امام و رهبری بود و اینکه مسولان استان این فرد را دعوت کرد به شدت انها را خشمگین کرده بود.
 
سوال مردم این بود که چرا باید مجری انتخابات یک فردی که سابقه طولانی در هتاکی به انقلاب دارد را به استان دعوت کرده و استان را به آشوب تبدیل کند.آیا هدف از این کار ایجاد دو دستگی در بین مردم و کاندیداها و سرپوشی بر ضعف های مدیران استان در خدمت به مردم بود؟ آیا لازم بود که در میان این همه رجال سیاسی کشور دقیقا یک فرد هتاک به امام و رهبری به استان دعوت شود؟ چرا بعد از مخالفت های شورای تامین استان بازهم این فرد به استان امد؟ چرا …
 
 
واکنش همسر شهید کجباف به حضور فائزه هاشمی: منطق اینها بی‌ادبی، فحش، و بی حرمتی است
 
همزمان با حضور فائزه هاشمی برای سخنرانی در خرم‌آباد یادواره شهدای مدافع‌حرم در این شهر نیز با حضور جمعی از خانواده شهدای مدافع حرم و شهدای دفاع مقدس برگزار شد. همسر سردارشهید هادی کجباف‎زاده در سخنان خود به حضورش در سالن سخنرانی فائزه هاشمی و اعتراضش به او اشاره کرد و گفت: میکروفن را گرفتم و گفتم من همسر شهید مدافع حرم هستم که به زور میکروفن رو از من گرفتند و زشت ترین دشنام ها را به ما دادند. 
 
همسر شهید کجباف گفت: وقتی متوجه حضور فائزه هاشمی شدم به محلی که این زن فتنه گر حضور داشت رفتم و به هر شکلی که بود رفتم و در کنارش قرار گرفتم. رفتم و گفتم اجازه دهید که من یک سوال از شما بپرسم من خیلی مودبانه جلو رفتم و خیلی با احترام حتی به او سلام هم کردم. گفتم اجازه بده که من یک سوال ازشما بپرسم سه بار این را گفتم که برگشت و به من گفت صبر کن بعد محافظینش به سمت من هجوم آوردند و گرفتند که من را به بیرون پرت کنند.
 
 
منطق اینها بی‌ادبی، فحش، زدن و بی حرمتی است. گفتم من از این خانم سوالی دارم می خواهم از این خانم سوالی کنم ولی بعد از اینکه حرفش تمام شد صورتش را برگرداند و محل نگذاشت و رفت. من می‌خواستم سوال بپرسم که شما و خانواده‌تان از جان این ملت چه می‌خواهید؟ ما کشته و مجروح دادیم ما ۳۵ سال است که خون دل می‌خوریم شما چه کردید شما حکومت کردید، خوردید و بردید، تفریح کردید چه کردید برای این ملت ولی ظرفیت این را نداشت که بایستد که من چه به او می‌گویم و بعد از آن من میکروفن را از کسی که میکروفن در دستش بود گرفتم و گفتم که بنده همسر شهید مدافع حرم هستم ولی او یکباره با بی‌احترامی میکروفن را از دست من گرفت.
 
وی اظهار داشت: وقتی یک زن شهید مدافع حرم که برای استقلال، عزت، امنیت و اسلام دارد دفاع می‌کند نتواند حرفش را بزند و میکروفن را از دست او می‌گیرند و یک زن فتنه‌گر را اجازه می‌دهند که سخن بگوید باید ما عزا بگیریم. همسر شهید مدافع حرم گفت: در هر حال وقتی‌که میکروفن را از من گرفتند طرفداران خانم هاشمی خواستند که ما را بزنند و زشت‌ترین دشنام‌ها را به ما دادند. اینها این چنین هستند و البته همه کارنامه آنها را در تهران و برخی شهرها دیدند. نگذارید که اینها به اهدافشان برسند چون اینها در پشت پرده مزدور دشمنانی هستند که خون بچه‌های ما ریختند بیایید به خود آییم و حقایق را بهتر متوجه شویم.
 
واکنش نماینده ولی فقیه  استان لرستان: برخی‌ها شعار ولایتمداری می‌دهند اما هتاکان و فتنه‌گران را در دل خود جا می‌دهند
 
آیت‌الله سید احمد میرعمادی شامگاه سه‌شنبه در یادواره شهدای مدافع حرم و گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید هادی کجباف و سردار ماشاالله شمسه در واکنش به اتفاقات روی‌ داده هم‌زمان با حضور فائزه هاشمی از فتنه‌گران سال ۸۸ اظهار داشت: ولایت در دل‌ و جان مردم استان لرستان جای دارد؛ از این‌ رو برخی‌ها تصور نکنند که هر ترفندی می‌توانند فتنه‌گران را به اینجا بکشانند. 
 
وی افزود: مردم مصالح بالاتری مانند نظام، انتخابات، ولایت و رهبری را در نظر می‌گیرند و این حقه و کلک‌ها و این نقش بازی کردن‌ها جایگاهی در بین مردم ندارند؛ ما به دنبال این هستیم که مرحله دوم انتخابات را باشکوه و در سایه امنیت برگزار کنیم. 
 
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با طرح این سؤال که چرا باید برای دل‌خوش کردن برخی‌ها که ماهیت آن‌ها مشخص است دست به اقداماتی بزنیم عنوان کرد: جای بسی تأسف است که انسان کاری برخلاف دستور دین و اسلام انجام دهد.
 
 وی بیان کرد: شهید کجباف و شهید شمسه از زن، فرزند و زندگی خود گذشتند تا برخی در مسند قدرت قرار بگیرند و چنان قدرت‌طلب باشند که به هر ترفندی بخواهند قدرت‌طلبی خود را حفظ کنند. 
 
میرعمادی تصریح کرد: چه جوابی داریم به شهدا بدهیم در حالی‌که آن‌ها بر اساس تکلیف عمل کردند و برخی‌ها شعار ولایتمداری می‌دهند اما هتاکان و فتنه‌گران را در دل خود جا می‌دهند. 
 
 
وی خاطرنشان کرد: امروز ما در برابر جوانی که در مقابل داعش قرار گرفت تا من و شما راحت باشیم چه پاسخی داریم، اگر برخلاف شهدا عمل کنیم آیا به شهدا خنجر نزده‌ایم.
 
 نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان گفت: در ذهن بچه‌های مؤمن، متدین و انقلابی جز خدا چیزی دیگری نیست همان‌طور که شهدا هم چیزی جز خدا نبوده است؛ باید درس بگیریم ولایت‌مداری خود را ثابت کنیم و پرچمی را که شهدا برافراشته‌اند هم‌چنان زنده نگه‌داریم. 
وی اظهار داشت: جبهه‌شناسی و جریان‌شناسی شرط داشتن بصیرت است؛ از این‌ رو اگر جبهه را درست بشناسیم فرق نمی‌کند که در داخل وطن مانند اهواز و خارج آن مانند سوریه در مقابل دشمن بایستیم. میرعمادی با اشاره به اینکه همه گرفتاری‌های انسان‌ها به خاطر عدم شناخت جریان‌ها بوده است افزود: باید ریشه جریان‌ها را بشناسیم تا افکار و اندیشه آن‌ها برای ما نمایان شود.
 
 وی عنوان کرد: عدم شناخت جریان‌ها آن‌گونه مصیبتی را بر اسلام وارد می‌کند که ولی خدا خانه‌نشین می‌شود؛ در حقیقت بی‌بصیرتی این است که امام علی(ع) به‌ عنوان قرآن ناطق به یاران خود بگوید بایستید و بعد برخی بگویند ما در برابر قرآن صامت نمی‌جنگیم. 
 
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان بیان کرد: بی‌بصیرتی سبب می‌شود دشمن مانند موریانه در دل برخی افراد جا خوش کند و در جامعه نفوذ کند. وی عنوان کرد: عدم شناخت جریان‌ها سبب می‌شود دشمن به‌ خوبی درک نشود از این‌ رو در چنین وضعیتی دوست را دشمن و دشمن را دوست تلقی می‌کنیم.
 
گفتنی است که شرایط ایجاد شده در خرم‌آباد در روز اخیر باز هم به درستی نشان داد تاکید مقامات دولتی در استفاده از  عنصر هتاک به  رهبری با واکنش قاطع مردم مواجه خواهد شد و دولت یازدهم بهتر است به جای دلخوش کردن به این افراد به توصیه مقام معظم رهبری عمل کرده و از کسانی استفاده کند به انقلاب اسلامی اعتقاد دارند؛ در غیر این صورت واکنش‌های مردم کماکان ادامه خواهد داشت و درنهایت نیز مردم در انتخاب‌های آتی خود تجدید نظر کرده و از کسانی که اصرار به استفاده از ضدانقلاب داشته روی‌گردانی خواهند کرد‌.
 
منبع: رجا نیوز

ارسال نظر

آخرین اخبار