در آستانه انتخابات دور دوم بخوانید ؛

از توزیع برنج و روغن تا سوء استفاده از امکانات اداری و حمایت های جانبدارانه از کاندیداهای خاص از حواشی ایام تبلیغات بود.

حاشیه های داغ انتخاباتی دور دوم انتخابات مجلس در گلستان

به گزارش گلستان24،در حالی به استقبال دور دوم انتخابات در استان گلستان می رویم که در ایام تبلیغات شاهد حواشی گسترده ای بودیم .

** شنیده ها حاکیست نمایندگان فرماندار که بر سر صندوق های رای در مرکز استان انتخاب شده اند ، 90 درصد نسبت به دور اول تغییر کرده اند و گفته شده برخی اساتید دانشگاه منابع طبیعی نیز به این نمایندگان فرماندار سر صندوق اضافه شده اند .

** شنیده ها حاکیست (ف - ز ) یک هوادار کردکویی رامین نورقلی پور با ماشین هلال احمر برای اعضای ستاد نورقلی پور غذا می برده است .

** شنیده ها حاکیست همزمان با سفر عارف مبلغ 500 میلیون تومان جهت کمک برای هزینه های تبلغات و گرفتن ستاد و .... به ائتلاف امید کمک شده است .

** شنیده ها حاکیست که نمایندگان یک کاندیدا شبانه در روستای قلی تپه گالیکش مشغول توزیع روغن و برنج بودند که مقام های ذیربط هنگام توزیع سر می رسند .

** شنیده ها حاکیست برخی عوامل فرمانداری کردکوی در برخوردی جانبدارانه ، رانندگان تاکسی این شهر را مجبور می کردند تا پوستر رحمت جلالی را از روی شیشه ماشین های آنها بکنند .

** شنیده ها حاکیست رادمهر گزینه اصلاح طلبان گرگان در دور اول این روزها دست تربتی نژاد کاندیدای دور دوم را گرفته و در آق قلا می گرداند تا شاید بتواند برای وی تعدادی رای جمع کند .

** شنیده ها حاکیست طرفداران برخی کاندیداها قصد دارند افرادی را از جاهایی دیگر مثل راز و جرگلان و یا شهرستان های دیگر که رای نداده اند را بصورت هدفمند و سازماندهی شده وارد شهر کرده تا بتوانند به نفع کاندیدای خاص رای بدهند .

** حسین احمدی مدیر عامل هلال احمر استان که قاعدتا به عنوان یک مقام دولتی نباید در فعالیتهای انتخاباتی شرکت می کرد ، در اکثر نشستهای انتخاباتی اصلاح طلبان حضور می یافت و حتی شب آخر نیز در ستاد دکتر تربتی نژاد دیده شد .

** شنیده ها حاکیست حسن جوهرچی بازیگر کشوری که برای حمایت از ائتلاف امید به گرگان آمد حالتی خاص داشت ، همچنین گفته می شود در مکانی که قرار بود همایشی با حضور و سخنرانی وی برگزار شود پایکوبی و رقص و موسیقی تند نواخته شد که شبیه به کنسرت های غربی بود .

** شنیده ها حاکیست برای اولین بار در طول تاریخ انتخابات استان گلستان مسئول هیات نظارت بر انتخابات استان گلستان به استاندار نامه زد و از او به دلیل حضور یک کاندیدای خاص در جلسه شورای اداری توضیح خواست .

** همچنین حاکیست استاندار در جواب این تذکر کتبی هیات نظارت گفت : نامبرده عضو شورای راهبری بوده و ما قصد خاصی از این کار نداشتیم اما هیات نظارت قانع نشد و این مورد را به عنوان یک تخلف انتخاباتی به دادگستری گزارش کرد .

** شنیده ها حاکیست ( الف - ر) که در هفته های اخیر در غرب استان و در گروه های تلگرامی و فضای مجازی برای رامین نورقلی کاندیدای دور دوم این حوزه فعالیت تبلیغاتی می کرده قرار است در صورت نماینده شدن این نامزد به عنوان روابط عمومی آب منطقه ای گلستان منصوب شود .

** شنیده ها حاکیست معاونین فرماندار و عوامل هیات اجرایی در شهرستانهایی که دور دوم را برگزار می کنند به نحوی ملموس موضع گیری های به نفع کاندیداهای جریان اصلاحات دارند .

** شنیده ها حاکیست شرکت تعاونی دهیاران گالیکش از هر دهیار بابت برگزاری انتخابات چکی به مبلغ 400 هزار تومان گرفته که این امر با انتقاد دهیاران مواجه شده است .

** شنیده ها حاکیست برخی لیدرهای نامزد ترکمن در آق قلا به هواداران گفته اند اگر تمایل دارند تک رای بدهند حتما جای نفر دوم را خط بکشند ، این در حالیست که به برخی هواداران یک کاندیدا در گرگان نیز توصیه شده اگر می خواهند تک رای دهند نفر دوم را نیز نام همان کاندیدا را بنویسند .

** جلسه ای صوری توسط علی آبادی ها و فندرسکی های گرگان تشکیل شده تا به تربتی نژاد و هزارجریبی رای دهند اما علی آباد در انتخابات گذشته بیش از 94 درصد مشارکت داشته و همه علی آبادیهای مقیم و خارج استان در مرحله اول رای خود را داده اند و در این دوره نمی توانند رای دهند .

** علیرغم حمات سید هادی حسینی کاندیدای اصولگرای دور اول از تربتی نژاد در دور دوم ، اما سید مهدی حسینی میقان برادر و رئیس ستاد وی ، علی اکبر خواجوی برادر شهید و مسئول ستاد غرب گرگان و عباس توسن مشاورارشد و مسئول برنامه های وی از طاهری گزینه اصولگرایان حمایت کردند .

منبع:گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار