فرماندار جدید گرگان گفت : فعالیت های ما بر مبنای برنامه محوری، قانون مداری و پاسخگویی است و با اصل تعامل تلاش خواهیم کرد بر اساس مشی دولت تدبیر و امید عقلانیت، مشروعیت و محبوبیت را در راستای توسعه شهرستان گرگان بکار گیریم.

خاکی: درب های فرمانداری همیشه به روی مردم باز است

یحیی خاکی فرماندار جدید گرگان با سپاس از حسن اعتماد وزیر کشور، استاندار گلستان و نماینده ولی فقیه در استان، گفت: گرگان با قدمت بسیار زیاد نیازمند توجه جدی برای توسعه در همه زمینه هاست و این امر با ایجاد سازمان هایی هوشمند، کارا و قوی امکان پذیر است.

به گزارش گلستان 24، وی با تأکید بر اینکه باید فعالیت های اداری آسیب شناسی شود، تصریح کرد: ایجاد رضایت در کارمندان و همچنین ارباب رجوع موضوعی است که بصورت جدی باید نهادینه شود.

فرماندار جدید گرگان تصریح کرد: فعالیت های ما بر مبنای برنامه محوری، قانون مداری و پاسخگویی است و با اصل تعامل تلاش خواهیم کرد بر اساس مشی دولت تدبیر و امید عقلانیت، مشروعیت و محبوبیت را در راستای توسعه شهرستان گرگان بکار گیریم.

یحیی خاکی در ادامه خاطر نشان کرد: از همه می خواهم به ما یاری رسانند تا خروجی فعالیت های ما برای مردم باشد چرا که باید مردم در فعالیت های ما دیده شوند و از این نظر درهای فرمانداری همواره به روی مردم گشوده است.

لازم به ذکر یحیی خاکی پیش از این در سمت های مختلفی همچون فرمانده گردان یا رسول (ص) لشکر 25 کربلا، معاون هلال احمر استان مازنداران، معاون مدیر کل امور اجتماعی استانداری گلستان و مدیر کل دفتر اجتماعی استانداری خراسان شمالی مسئولیت داشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار