به قلم ناصح گلستانی؛

هاشمی رفسنجانی نسبت به فائزه اعلام برائت نکند؛فائزه از او تبری خواهد جست.

فائزه زن ماجراجویی است که هاشمی را یارای مهار او نیست

به گزارش گلستان24، ناصح گلستانی، عضو هیات علمی دانشگاه، در متنی درباره رفتار غیر شرعی و غیر عاقلانه فائزه هاشمی در دیدار سران بهاییت نوشت:

 

« شواهد و قرائن نشانگر این حقیقت است که این دختر از دوران جوانی شوق نمود داشته و در طول این دوران تا هم اکنون از انرژی بسیار بالایی برخوردار است بطوریکه پدر از مهار او ناتوان بوده است.

از حیث روانشناسی می توان دریافت که فائزه در دوران زندگی پشت سر هاشمی دیده نشده است و همواره پیشاپیش او در حرکت بوده است و حتی در مباحث شخصی خود هرگز پدر را مشاور خود قرار نداده است.

و این هم تقصیر آقاشیخ بوده است که فائزه بیش از آن که پدری باشد مادری است.

اصطلاح معروف و درستی در روانشناسی وجود دارد که پسرها مادری و دخترها بابایی اند.

اما این قاعده مسلم و مشهور در فائزه استثناء است.

 

فائزه هاشمی بهاییت

 

برخلاف نظریه پردازان و تحلیل گران سیاسی، که هاشمی را به جرم فائزه منکوب می کنند؛ من اعتقاد دارم که خطاهای هاشمی اگر چه خیلی بزرگ است که در جای خود باید بررسی شوند اما جرائم اعتقادی، اخلاقی و سیاسی فائزه را هرگز نباید بتمامه به حساب هاشمی نوشت. زیرا فائزه هرگز کلاس ادب واخلاق و اعتقادی پدر را نپذیرفته است زیرا او را هرگز قبول نداشته و ندارد. از این روی فائزه علاوه بر اشکالاتی را که هاشمی داراست مشکلات عدیده اعتقادی و اخلاقی و سیاسی دارد و آن هم گریز از مبانی انقلاب اسلامی است که هاشمی تا حدودی معتقد است.

فائزه زن ماجراجویی است که هاشمی را یارای مهار او نیست. در دوران اصلاحات شعارهای ساختار شکنانه و ضد احکام مسلم دین و هنجارشکنی ها و درگیری فیزیکی او با نیروهای بسیج و انتظامی همه و همه حاکی از ناآرامی شخصیتی و نامجویی به هرقیمت ممکن از او یک چهره غیر موقر و فاقد متانت که لازمه تشخص یک زن است؛ ساخته است.

اعتقادات دینی وی در موضوعات متعدده گرفته تا نگرش های سیاسی در تقابل با انقلاب را اگر بخواهیم فهرست کنیم مثنوی هفتاد من خواهد شد.

لذا تجربه نشان میدهد که فاصله گرفتن فرزندان بزرگان تا مرزپرخطر پیش خواهد رفت. از جمله فرزند  شیخ فضل الله نوری است در زیر دارپدر کف و سوت زده و شادمانی کرده است.

فرزند سیدمصطفی خمینی است که امروزه یکی از خبیث ترترین مبلغان علیه شخصیت حضرت امام خمینی ره است.

 

فائزه هاشمی بهاییت

 

از قرائن و شواهد معلوم است که فائزه با پدر تنافر شدیدی دارد و اگر تنفری هم باشد که به احتمالی قوی بالقوه وجود دارد با طی طریقی که فائزه در خط شیطان دارد و در آخرین رویداد همان دیدار با بهاییت و عناصر جاسوسی صهیونیزم است بطوریکه آقای هاشمی اقدام دختر خود را کاری بد دانسته و تاکید بر اصلاح آن نموده اند اما فائزه سرش را بالاتر از قد هاشمی گرفته و گفته است که کار بدی نکرده و اشتباهی از او سر نزده است.

معلوم می شود همیشه بین این دختر و پدر جدال بوده و آقای هاشمی نتوانسته از محبت خود نسبت به فائزه آنگونه ای که آیات معظم مشکینی و محمدی گیلانی و جنتی از فرزندان منحرف خود دست شستند دست بشوید اما سخن ما با آقای هاشمی رفسنجانی این است که  اگر شما از فائزه با این همه انحرافات عقیدتی ، اخلاق و سیاسی، رسما" اعلام برائت ننمایید دور یا نزدیک او جسورانه از شما رسما عبور کرده و تبری خواهد جست. و آن روز تاریخی خواهد بود.»

 

ارسال نظر

آخرین اخبار