نماینده دبیر کل جنبش نجباء عراق تاکید کرد که در حمله موشکی یگان های مقاوت به تکریت فرمانده داعشی منطقه جنوب تکریت کشته شد.

فرمانده داعش در جنوب تکریت کشته شد

به گزارش گلستان24،"سید یحیی الشبری" نماینده دبیر کل جنبش نجباء عراق در جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر نزدیکی ازادی کامل شهر فلوجه گفت: به لطف خدا نیروهای عراقی پیشروی بسیار خوبی در فلوجه داشته اند و حلقه محاصره هر روز تنگ تر شده است، نیروهای داوطلب مردمی مناطق مختلفی همچون گرمه رابه طور کامل پاکسازی کرده و درگیری های سنگینی در جنوب فلوجه در جریان است.

وی ادامه داد: بسیاری از تروریست های تکفیری از فلوجه گریخته اند و بسیاری دیگر از آنان به دست نیروهای عراقی کشته شده اند، در مرکز شهر فلوجه نیز درگیری ها تبدیل به جنگ چریکی خانه به خانه با تروریست ها شده است.

او همچنین به نقل از نیروهای امنیتی جنبش نجباء خبر داد: خوشبختانه در حمله موشکی روز گذشته نیروهای داوطلب مردمی "ابو عزام" فرمانده تروریست های داعشی در جنوبی فلجه کشته شد.

وی در بخش دیگری از سسخنان خوب گفت: همچنین بر اساس اخبار به دست آمده از داخل شهر فلوجه "ابو معروف" یکی از فرماندهان داعش در فلوجه 16 نفر از اعضای این گروه تروریستی را به جرم سرپیچی از دستورات به اعدام محکوم کرده است. دستگاه امنیتی جنبش نجباء عراق نیز گزارش داده است که تروریست های داعشی در نزدیکی بازار فلوجه و در منطقه " الازرگیه " یک گور دسته جمعی حفر کرده و کشته های خود را در آن دفن کرده است.

یحیی الشبری در پایان گفت: به لطف خدا عملیات آزادسازی فلوجه رو به پایان است و در چند روز آینده شاهد پیروزی نیروهای مقاوت خواهیم بود.

منبع:تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار