حج نماد مبارزه با مشرکین است

مقامات عربستان با رویه ای در حال حاضر اتخاذ کردند آینده خطرناکی را در پش خواهند داشت.


آینده خطرناکی در انتظار عربستان است

به گزارش گلستان24، به نقل از میزان ، عباس محمد نژاد کارشناس مسائل سیاست خارجی درباره اقدامات کارشکنانه مقامات آل سعود پیرامون عدم حضور ایرانیان در مراسم حج امسال اظهار کرد: به طور مشخص ما شاهد بودیم که پیش از شروع مراسم مقدماتی و اولیه حج مقامات آل سعود با اقدامات رسانه ای و جنگ روانی سعی داشتند تا ایران را به کارشکنی در منطقه متهم کنند از این رو عدم پذیرش زائران ایرانی را نیز به این موضوع ارتباط دادند.

آینده خطرناکی عربستان

وی با اشاره به جنگ رسانه ای آل سعود علیه ایران طی دو سال اخیر خاطر نشان کرد: عربستانی ها پس از به قدرت رسیدن ملک سلیمان نسبت به ایران مواضع نادرستی را اتخاذ کردند و بستر و زمینه حضور دشمنان مسلمانان از جمله رژیم صهیونسیتی را در منطقه فراهم کردند اما باید بدانند که تاوان این کار را به زودی مشاهده خواهند کرد.

 

این کارشناس مسائل سیاست خارجی با اشاره به اینکه مقامات عربستان بهانه هایی همچون برگزاری مراسم برائت از مشرکین از سوی ایرانیان در حج را مانع سفر آنها دانسته اند تصریح کرد: فلسفه و نماد حج مبارزه با مشرکین است از این رو طرح این مسائل از سوی مقامات آل سعود تنها بهانه تراشی است و هیج وجاهتی ندارد.

 

محمد نژاد تاکید کرد: عربستان با روحیه تهاجمی که در یک دو سال اخیر وارد فاز جدیدی از سیاستهای ضد ایرانی و اسلامی شده است که بدون شک این موضوع عواقب خطرناکی را برای این کشور در پی خواهد داشت.

 

وی اظهار کرد: امیدوار هستیم مقامات آل سعود با توجه به اینکه مراسم حج نماد وحدت میان مسلمانان است در رفتار و رویکردهای خود تجدید نظری جدی را اتخاذ کنند در غیر اینصورت اینده خطرناکی را برای خود ترسیم خواهند کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار