برخی مانند خاتمی بودند که جرم و خیانتشان از سایرین بیشتر بوده است زیرا آنها با قانون و نحوه اجرای انتخابات آشنایی کاملی داشتند و با علم به اینکه در این مسیر قانونی، امکان تقلب وجود ندارد با سکوت خود مهر تاییدی بر اراجیف سایرین زدند.

چرا خیانت خاتمی از دو راس دیگر فتنه بیشتر است

به گزارش گلستان24، فتنه 88 برای بسیاری از افراد به آزمون مهمی در صداقت و پایبندی به آرمانهای انقلاب اسلامی تبدیل شد که متاسفانه بسیاری از آنان به سبب عدم پایبندی به مبانی مردود شدند.


بنا بر این گزارش در میان مردودین فتنه 88 از هاشمی رفسنجانی گرفته تا خاتمی، موسوی و کروبی و اعضای گروههای سیاسی بودند که هر کدامشان در انقلاب سهم بسزایی داشتند و ادعای انقلابی بودنشان گوش فلک را کر کرده بود.

و در این بین برخی مانند خاتمی بودند که جرم و خیانتشان از سایرین بیشتر بوده است زیرا آنها با قانون و نحوه اجرای انتخابات آشنایی کاملی داشتند و با علم به اینکه در این مسیر قانونی، امکان تقلب وجود ندارد با سکوت خود مهر تاییدی بر اراجیف سایرین زدند.

به گزارش خبرنگار ما در این میان شخص محمد خاتمی با وجود آنکه در جمع های خصوصی، تقلب را رد کرده بود، اما حاضر به اظهارنظر علنی در این خصوص نبود و این مساله در بین برخی دیگر از اهالی فتنه نیز مشترک بود چنانکه مشورت های غلط و مشاوران منحرف باعث پافشاری برخی روی موضعشان شد که مهمترین ادعای ما برای اثبات سهم بیشتر خاتمی از دو راس دیگر فتنه در سال 88 می باشد. 
  
لذا باید تاکید نماییم که متاسفانه برخی از خواص عافیت طلب و دنیازده ما نشان دادند که دفاع از حق را فقط در مواقعی می خواهند که مطامع دنیویشان تامین شود از این گروه در تاریخ اسلام بسیار بوده اند افرادی که با تصور رسیدن به حکومت در پای امیرالمومنین(ع) ایستادند و وقتی علی(ع) دست رد بر سینه آنها زد به اولین مخالف حضرتش تبدیل شدند؟!

به گزارش عصر امروز پرونده خاتمی بسیار سنگین تر ازاین موارد است که از حوصله این بحث خارج است. ولی فقط به دو طرز تفکر وی که منشاء بسیاری از گمراهی های موجود اصلاح طلبان است توجه نمایید:

خاتمی: هولوکاست یک واقعیت است  
 
محمد خاتمی، رییس جمهوری سابق ایران، در مصاحبه ای ضمن تایید واقعیت هلوکاست، همزیستی اسرائیل و فلسطین را قابل قبول دانسته است... در واقع این سخن خاتمی روی دیگر شعار نه غزه و نه لبنان فتنه گران در کف خیابان بود که سالها قبل توسط وی تئوریزه شده بود.
   
تایید سخنان سروش و مجتهد شبستری  
 
محمد خاتمی در بسیاری از مواضع خود ضمن التقاطی معرفی کردن اسلام بر نظریه معاندین صحه گذاشت و اسلام را زیر سئوال برده است. 

وی در یک موضع عجیب چنین اظهار داشته است: این سخن عبدالکریم سروش و محمد مجتهد شبستری که وحی الهام بر پیامبر بوده و ماهیت قرآن بر ما آشکار نیست و نمی‌توان به آن استناد کرد، درست است....  در حال حاضر مطالب قرآن در نظر اسلام زندگی قبیله‌ای است...

و همانطور که عرض کردیم اینها فقط بخش کوچکی از خیانتهای این فرد می باشد.

 

منبع: عصرامروز

ارسال نظر

آخرین اخبار