سردبیر روزنامه رسالت عنوان کرد: اینکه گفته می شوند پرونده فتنه ها علیه جمهوری اسلامی بسته نشده حرفی منطقی و بجاست زیرا در واقع ما سال آینده انتخابات ریاست جمهوری را در پیش داریم و همان عناصر فتنه که در سال 88 فعال بودند، این دوره هم دست روی دست نخواهند گذاشت.

فتنه گران،هنوز با اتاق فکر لندن ارتباط دارند

به گزارش گلستان24،  «محمدکاظم انبارلویی» در گفتگو با جهان نیوز اظهار کرد: نظام اسلامی همواره شاهد فتنه ها و توطئه های عظیمی بوده اما همواره با تدابیر و مدیریت رهبر انقلاب، طومار این فتنه ها درهم پیچیده شده و در قضیه فتنه 88 که اصل نظام از سوی فتنه گران هدف قرار گرفت به خاطر مدیریت بی نظیر رهبری، این فتنه با کمترین تلفات و خسارات به پایان رسید.


وی با اشاره به اینکه نظام اسلامی به معنای واقعی کلمه با دو فتنه بزرگ یعنی فتنه 78 و 88 روبرو شد، افزود: در جریان فتنه 78 و تعطیلی روزنامه سلام، ما با یک توطئه رسانه ای روبرو بودیم اما در فتنه 88 ما شاهد بودیم که آمریکایی ها می خواستند از طریق به خدمت گرفتن افرادی از اردوگاه انقلاب یک انقلاب رنگین را در نظام اسلامی رقم بزنند.

انبارلویی بیان کرد: سخنان دلسوزانه رهبری و روشنگری های ایشان موجب شد تا فتنه گران با ریزش های مردمی مواجه شوند و پرونده فتنه 88 برای همیشه بسته شود اما خطر فتنه هنوز هم وجود دارد و در حال حاضر همین عناصر فتنه با اتکا بر قدرت رسانه ای که در اختیار دارند، با بیان برخی حرف ها و تیترهایی که می زنند مشخص است در خط همان فتنه انگیزی وخواست دشمن قدم برمی دارند.

فتنه گران دست روی دست نمی گذارند
سردبیر روزنامه رسالت عنوان کرد: اینکه گفته می شوند پرونده فتنه ها علیه جمهوری اسلامی بسته نشده حرفی منطقی و بجاست زیرا در واقع ما سال آینده انتخابات ریاست جمهوری را در پیش داریم و همان عناصر فتنه که در سال 88 فعال بودند، این دوره هم دست روی دست نخواهند گذاشت.  

وی ادامه داد: آنها هنوز ارتباط خودشان را با اتاق فکرهایشان در لندن و واشنگتن حفظ کرده اند و از اربابان خارجی خود خط می گیرند و می خواهند در انتخابات پیش رو فضا را دو قطبی کنند لذا باید هوشیاری و مراقبت لازم را به خرج داد.

حصر خانگی با تصمیم شورای امنیت ملی صورت گرفته است
وی با اشاره به مجازات حصر خانگی برای سران فتنه، تصریح کرد: حصر خانگی این افراد با تصمیم شورای امنیت ملی صورت گرفته و این مجازاتی که فعلا برای این ها در نظر گرفته شده، اقدامی تامینی است زیرا اگر قرار بود فتنه گران متناسب با خیانت و جرمی که انجام داده اند به شکل حقوقی محاکمه و مجازات شوند، تاکنون باید برایشان حکم اعدام صادر می شد.

سردبیر روزنامه رسالت افزود: به طورکلی بنده اعتقاد دارم همدستان سران فتنه برای این از مجازات و برپایی دادگاه برای عناصر فتنه گر دم می زنند تا بتوانند بعد از اعدام آنها یک بلوا و آشوب و یا فتنه ای دیگری را از همین طریق در کشور کلید زده و اهداف شوم خود را پی بگیرند.

انبارلویی با اشاره به نقاط عطف و آثار مثبت فتنه 88 برای کشور، یادآور شد: زمانی که فتنه گران شعار مرگ بر ولایت فقیه را سردادند و بعد از روشنگری های مقام معظم رهبری، مردم خط خود را از فتنه گران جدا ساختند و این مسئله یک امتیاز مثبت برای نظام ما محسوب می شد و نشان داد که نظام ما دارای پشتوانه مردمی است.

وی ادامه داد: همچنین بعد از حرکات زشت فتنه گران در روز عاشورا مردم دیگر نتوانستند این اقدام زشت عناصر فتنه را تحمل کنند چون اسلام و ارزش ها و اعتقادات دینی برای مردم ما اهمیت بالایی دارد و اصلا جمهوری اسلامی ایران به خاطر رویکرد دینی مورد پذیرش این ملت قرار گرفته است.

وی یادآور شد: ملت ما روز نهم دی از هر طیف و گروهی چون  مشاهده کردند که اصل نظام مورد هجمه و توطئه قرار گرفته و دین ملاعبه دست فتنه گران شده، به خیابان ها آمدند و قدرت های جهان و عناصر خارجی فتنه این مسائل را دیدند و متوجه شدند که چقدر این نظام قوی و قدرتمند است.

به گفته انبارلویی، حماسه 9 دی، قدرت نرم نظام اسلامی را افزایش داد و دشمن را واردار به عقب نشینی کرد.

منبع: جهان نیوز

ارسال نظر

آخرین اخبار