اصرار بر دیکتاتوری و اردو کشی خیابانی با وجود راههای قانونی که برای همه افراد جهت اعتراض موجود می باشد یکی از معماهای اقدامات فتنه گران در سال 88 می باشد.

فتنه گران خرداد 88 و اصرار بر دیکتاتوری و اردوکشی خیابانی

به گزارش گلستان24، اصرار بر دیکتاتوری و اردو کشی خیابانی با وجود راههای قانونی که برای همه افراد جهت اعتراض موجود می باشد یکی از معماهای اقدامات فتنه گران در سال 88 می باشد.


بنا بر این گزارش اینکه چرا به رغم باز بودن راه های قانونی و تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر اعتراض از مسیر قانونی، اما افرادی نظیر موسوی و کروبی و یا شخصی همانند خاتمی که خود در دوره دوم خرداد بظاهر مدام بر طبل قانون گرایی و رعایت قانون می کوبید و حتی پس از دوران ریاست جمهوری هم تاکید بر قانون داشت، اما در این میدان اصرار بر دیکتاتوری خیابانی و اردوکشی خیابانی داشتند نکته ای است که حکایت از برنامه های از پیش تعیین شده دشمنان و اجرای آن توسط عوامل داخلی، می تواند داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ما، اینکه چرا فتنه گران در این مورد گزینشی عمل کردند و قانون را نادیده گرفتند و بر طبل بی قانونی کوبیدند سئوالات لاینحلی است که افکار عمومی هنوز پاسخی برای آن نیافته اند.

اقدامات خلاف قانونی که باعث بوجود آمدن خسارتهای فراوانی چه از لحاظ بین المللی و چه داخلی و آنهم در همه زمینه ها و ابعاد گوناگون اقتصادی، سیاسی و اجتماعی بود که هنوز آثار و پیامدهای آن دامن کشور را گرفته و معلوم نیست تا کی نیز ادامه پیدا نماید.

به گزارش عصر امروز انجام بررسی کارشناسانه در این زمینه که فتنه 88 از لحاظ اقتصادی و سیاسی، چند سال کشور را به عقب راند و چه مشکلاتی به وجود آورد که همچنان سرعت پیشرفت کشور را در برخی نقاط متوقف کرده است مقوله ای است که باید بصورت مجزا مورد توجه و رسیدگی قرار بگیرد تا افرادی که در آن واقعه دست داشتند به کیفر خیانت خود برسند.

به عنوان نمونه چنانکه مشاهده می نماییم از همان زمان برخی تحریم های حقوق بشری علیه ایران تصویب شد که تاثیرات آن را همچنان در عرصه سیاسی و اقتصادی شاهد هستیم که باعث شده تا دشمنان همچنان این اهرم را علیه مردم ایران اسلامی داشته باشند.

منبع: عصرامروز

ارسال نظر

آخرین اخبار