پس از آزاد شدن تاج‌زاده از زندان، تصاویر مختلفی از دیدار اشخاص و فعالان سیاسی با وی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، تصاویری که حکایت از دیدار حسین فریدون برادر رئیس جمهوری، شهیندخت مولاوردی معاون زنان رئیس جمهوری و محمد رضا عارف نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با این محکوم امنیتی داشت.

دیدار مولاوردی با محکوم فتنه88

به گزارش گلستان24، مصطفی تاج‌زاده عضو مرکزیت احزاب منحله مشارکت و مجاهدین ( انقلاب) که در پرونده خود سابقه تخلف در انتخابات، فعالیت در پرونده کوی دانشگاه و حضور فعال در فتنه 88 را دارد به جرم اقدام علیه امنیت ملی  از 23 خرداد سال 88 در زندان بود روز 15 خرداد ماه پس از اتمام دوران محکومیتش از زندان آزاد شد.

پس از آزاد شدن تاج‌زاده از زندان، تصاویر مختلفی از دیدار اشخاص و فعالان سیاسی با وی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد، تصاویری که حکایت از دیدار حسین فریدون برادر رئیس جمهوری، شهیندخت مولاوردی معاون زنان رئیس جمهوری و محمد رضا عارف نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با این محکوم امنیتی داشت.

کج‌دهنی مسئولان و سیاسیون به نظام

غلامحسین اسماعیلی رئیس دادگستری استان تهران با اشاره به تغییر نگرش جامعه به زندانیان گفت: متأسفانه برخی زندانیان بد رفتار می‌کنند؛ یک زندانی امنیتی که به نظام بد و بیراه گفته و همه چیز نظام را زیر سؤال برده، اینکه حالا راه بیفتیم و با او عکس بیندازیم، درست نیست.

 

 ما معتقد به تغییر نگرش جامعه نسبت به زندانیان آزاد شده هستیم، اما اینکه کسی که همه چیز نظام را زیر سؤال برده، محکوم شده و محکومیتش تمام شده، حالا سیاسیون بروند با او عکس یادگاری بگیرند، این یعنی، دهن‌کجی به نظام، حکومت و حاکمیت؛ در تمام کشورهای دنیا زندانیان امنیتی که مخالفان حاکمیت و حکومت هستند وجود دارند، اما اینکه عده‌ای زندانی امنیتی را تحویل بگیرند و بزرگش کنند، درست نیست.

 

معاون حاشیه‌ساز رئیس جمهور که جایگاه خود را نمی‌داند

مولاوردی را به دلیل حواشی زیادی که در دولت یازدهم ایجاد کرده است، می‌توان یکی از حاشیه‌سازترین معاون روحانی خطاب کرد، حواشی که همواره مورد استقبال رسانه‌های بیگانه و معاند قرار گرفته و زمینه جدیدی را برای گزارش‌های ضد ایرانی احمد شهید گزاشگر ویژه سازمان ملل در امور حقوق بشر ایران ایجاد کرد.

از جمله حواشی که شهیندخت مولاوردی در دوران دولت یازدهم ایجاد کرده است می‌توان به حمایت وی از طرح حضور زنان در ورزشگاه‌ها که طراح اصلی آن شادی صدر فمنیست خارج نشینی است که چندی پیش نسبت به شعائر حسینی هتک حرمت کرده بود، ارائه اخباری مبنی بر وجود روستایی در سیستان که همه‌ی مردان آن اعدام شده‌اند و نگرانی از اجرای طرح امنیت اخلاقی در پایتخت اشاره کرد که موجبات سوء استفاده رسانه‌های بیگانه را فراهم کردند و پای خانم معاون را به دادگاه باز کردند.

 

زهره طبیب‌زاده نوری عضو سابق فراکسیون زنان مجلس؛ با اشاره به اظهارات معاون زنان ریاست جمهوری در خصوص وجود روستایی در سیستان و بلوچستان که همه‌ی مردان آن اعدام شده‌اند گفت: قوه قضاییه باید به صورت جدی به این موضوع رسیدگی کند تا کسی در جمهوری اسلامی جرات اشاعه اخبار کذب را نداشته باشد و اگر این خبر صحیح باشد خود خانم مولاوردی زیر سوال است که چرا برای زنان این روستا کاری انجام نداده است.

 

وی با اشاره به اینکه اگر مولاوردی صلاحیت ماندن در این جایگاه را ندارد و باید فرد دیگری را به جای وی جایگزین کرد ادامه داد: مسئولیت این امر مهم به عهده رئیس جمهور می‌باشد که تکلیفی برای این امر مشخص کند.

 

عضو سابق فراکسیون زنان مجلس با بیان اینکه بودجه زنان در دوسال اخیر دوبرابر بودجه گذشته‌اش شده افزود: تمام دغدغه‌ی مولاوردی در سال‌های اخیر به جای رسیدگی به مشکلات اساسی بانوان، موضوع حضور زنان در ورزشگاه‌ها و امثال این‌ها بوده است.

 

طبیب‌زاده گفت: نمی‌شود در داخل نظام بود و به عنوان اپوزیسیون نظام برای احمد شهید خوراک تبلیغاتی برعلیه نظام فراهم کرد.

 

وی اظهار داشت: اگر مولاوردی برای این اظهارات اهداف برنامه‌ریزی شده‌ای نداشته باشد، در واقع جایگاه خودش را تشخیص نمی‌دهد و کسی که صلاحیت تشخیص جایگاه خودش را ندارد و نمی‌داد که می‌شود از حرف‌هایش به عنوان سند استفاده کرد، صلاحیت حضور در آن جایگاه را ندارد.

 

عضو سابق فراکسیون زنان مجلس با بیان اینکه به نظر می‌رسد روحانی باید در خصوص حضور مولاوردی در کابینه تجدید نظر کند عنوان کرد: اگر این سخنان مولاوردی برنامه ریزی شده باشد بازهم رئیس جمهور باید به داد این جایگاه برسد که کسی سازمان یافته دارد با جریانات خارجی علیه نظام همکاری می‌کند.

 

مولاوردی و هم‌صدایی با مادر ندا آقا سلطان

حاشیه‌سازی‌های مولاوردی تنها به دوران تصدی مسئولیت وی در معاونت زنان ریاست جمهوری مربوط نمی‌شود؛ وی در تاریخ پنجشنبه ۸ مرداد ۱۳۸۸ زیر بیانیه‌ای اعتراضی را امضا کرده است، که در آن آشوب‌گران خیابانی افرادی صلح‌جو خوانده شده‌اند و آشوب‌های غیرقانونی پس از انتخابات را کاملا مسالمت‌آمیز و قانونی معرفی کرده‌اند، در بخشی از این بیانیه که امضای شهیندخت مولاوردی نیز پای آن دیده می‌شود، آمده است: «آنان را که سخن از صلح و آرامش و برابری زده اند به جرم آشوب به بند می‌کشند. کسانی را که با سکوت ، سخن گفته اند دهان می درند و آنان را که در جستجوی عدالت چشم چرخانده اند، نگاه می کشند.»

 

در ادامه این بیانیه فعالان جنبش زنان خود را در صف اول صف‌آرایی‌های خیابانی پس از انتخابات معرفی کرده اند، به طوری که در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: : "فعالان جنبش زنان از روزهای نخست اعتراض‌های مدنی مردمی به روند نتایج انتخابات، در کنار مردم و همصدا با آنها  از حق خود سخن گفته اند. آنها در دل رودخانه هایی که در خیابانها به حرکت در می آمد حضور داشتند.  هم در قلب خیابانها بودند و هم مثل همه خشونت‌ها قربانی ردیف نخست! آنها همصدا با مادر ندا ضجه زدند"

دفاع از شبهه «تقلب» و «عدم صحت انتخابات» در سال 1392

شهیندخت مولاوردی که از مدعیان تقلب در انتخابات 88 بوده است و به گفته خود در صف اول صف‌آرایی‌های خیابانی و آشوب‌های پس از انتخابات قرار داشته است، از جمله نویسندگان نامه به خاتمی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری یازدهم است که با ادعای دفاع از شبهه افکنی در انتخابات 88، از وی به عنوان  نماد اخلاق و قانونگرایی، اعتدال و میانه روی نام می‌برند.

در بخشی از این نامه که در تاریخ 1392/02/03 نوشته شده است با تاکید بر شبهه‌دار بودن انتخابات سال 88 آمده است : «علی رغم همه شبهه ها و خاطرات در مورد نحوه برگزاری انتخابات قبلی، اینک گمان ما این است که هزینه انتخابات ریاست جمهوری سال 88 آن قدر سنگین بوده است که...»

 

دیدار مولاوردی با محکوم فتنه 88

شهیندخت مولاوردی که نام او در میان اعضای انجمن زنان اصلاح طلب و همچنین ائتلاف اسلامی زنان نیز به چشم می‌خورد؛ پس از آزادی مصطفی تاج‌زاده که به جرم اقدام علیه امنیت ملی  از 23 خرداد سال 88 در زندان بود روز 15 خرداد ماه پس از اتمام دوران محکومیتش از زندان آزاد شد به دیدار وی رفت که این دیدار و تصویر منتشر شده از آن حواشی زیادی را به دنبال داشت و به دنبال تکرار این دیدارها توسط برخی از مسئولان، رئیس دادگستری استان تهران این اقدام سیاسیون را دهن‌کجی به نظام قلمداد کند.

 

مردم فتنه‌گران را می‌شناسند

سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی؛ در خصوص حاشیه‌سازی‌های مسئولان دولتی اظهار داشت: ما توصیه می‌کنیم به همه‌ی اعضای دولت که به جای حاشیه سازی و حاشیه‌پردازی و ملاقات‌های بیهوده، مشکل امروز کشور را حل کنند و به درد مردم برسند.

وی با اشاره به مشکلات اجتماعی و اقتصادی که در کشور وجود دارد افزود: ملت ایران فتنه‌گران را می‌شناسند و هرگز هم اجازه میدان‌داری به فتنه‌گران در این کشور را نمی‌دهند، لذا دولت‌مردان هم به فکر کار و تلاش و خدمت‌رسانی به مردم باشند.

نماینده مردم ورامین با بیان اینکه سه سال از عمر دولت گذشته است و مسئولان دولتی باید سیاسی‌کاری را کنار بگذارند گفت: امسال سال پاسخگویی دولت است، دولت باید پاسخگوی اقدامات و فعالیت‌های خود باشد به وعده‌های اقتصادی خود عمل کند و به فکر حل بحران‌های بیشماری که مثل بحران‌ حقوق‌های نجومی هستند باشد.

نقوی حسینی عنوان کرد: اصلا معلوم نیست وضعیت مدیریت در این دولت چگونه است و در هرکجای این دولت که دست می‌گذاریم یک فاجعه از آن پیدا می‌کنیم.

منبع: پارس

 

ارسال نظر

آخرین اخبار