مسئول کمیته بین‌الملل حزب مؤتلفه اسلامی به خبر شهادت جهاد عماد مغنیه واکنش نشان داد و از رویکرد برخی رسانه‌های داخلی در مورد مسائل منطقه‌ای انتقاد کرد.

چرا تیتر نمی‌‌زنند «من مغنیه هستم»؟

 «جهاد عماد مغنیه» شب گذشته در حمله بالگردهای رژیم صهیونیستی به شهرک «مزرعة الامل» در منطقه قنیطره سوریه به همراه چند تن از فرماندهان حزب‌الله لبنان به شهادت رسید.

به گزارش گلستان 24، حمیدرضا ترقی مسئول کمیته بین‌الملل حزب مؤتلفه اسلامی در واکنش به خبر شهادت جهاد مغنیه اظهار کرد: اقدام اخیر رژیم صهیونیستی در واقع ماهیت جریان تکفیری‌ها را که جریان وابسته و در خدمت صهیونیسم است را کاملاً افشاء کرد.

وی افزود: شهادت جهاد مغنیه نشان داد که جریان تکفیری‌ها که در عراق، سوریه و لبنان علیه مسلمانان می‌جنگند عوامل جیره‌خوار صهیونیست‌ها هستند که با همکاری مرتجعین منطقه دست به خرابکاری و به هم زدن امنیت منطقه می‌زنند.

مسئول کمیته بین‌الملل حزب مؤتلفه اسلامی شهادت جهاد مغنیه را یک ثلمه جبران‌ناپذیر برای مقاومت دانست و تأکید کرد که این اقدام ناجوانمردانه از سوی حزب‌الله بی‌پاسخ نخواهد ماند و عزم ما را برای نابودی هرچه زودتر عناصر تکفیری راسخ‌تر می‌کند.

ترقی خطاب به برخی رسانه‌های داخلی که در ماجرای تروریستی پاریس تیتر اول خود را به آن حوادث اختصاص دادند و نوشتند «من شارلی هستم»، گفت: پس چرا این افراد تیتر نمی‌زنند که «من یک مغنیه هستم»؟

وی ادامه داد: کسانی که در داخل نسبت به تحرکات بین‌المللی موضع می‌گیرند ابتدا هوشیاری و بصیرت را در دستور کار قرار دهند و سطحی به تحولات بین‌المللی نگاه نکنند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با تأکید بر اینکه موضع اصلی ما حمایت از مقاومت است گفت: ما هم رفتار اهانت‌آمیز آن رسانه غربی در توهین به پیامبر را محکوم می‌کنیم و هم آن تکفیری‌هایی که پاسخ اهانت را با ترور می‌دهند قبول نداریم چرا که هر دوی این رفتارها در ضدیت با نگاه ما که همانا اسلام ناب محمدی است قرار دارد./سراج 24

ارسال نظر

آخرین اخبار