تنها کاری که باید در قبال اینها بکنید این است که لبخند بزنید و مودب باشید. با هم مهربان باشید و زباله هایتان را راس ساعت 9 شب بیرون از خانه بگذارید و موقع رانندگی کمربندهایتان را ببندید.

لطفا با تحریم ها کاری نداشته باشید!

به گزارش گلستان 24، پس از اینکه آنطرف برجامی ها یعنی 1+5 ای ها پس از امضای برجام تغییر محسوسی در عملکردشان نسبت به ایران ایجاد نکردند و روز به روز به جای آنکه تحریم ها را بر دارند، بر تعداد آنها افزودند و به دنبال آن انتقادهای بی سابقه و پشت سر همی که از برجام و عملکرد دولت شد، عده ای از آدم های بالا گزارشی منتشر کردند که لطفا به حقوق برجام و تحریم ها دست درازی نکنید.

طی این گزارش که هنوز هم داغ است برجام جزء مسائل خصوصی و خانوادگی این آدم های بالاست و هیچ کس حق اظهار نظر درباره اش را ندارد. البته در ذیل این گزارش این نکته هم قید شده است که اگر تحسین و تمجیدی از برجام دارید این اجازه به شما داده می شود تا در ملاءعام با صدای بلند بگویید مانعی هم ندارد.

ضمناً نوشته شده است که تحریم ها جز اموال ما هستند و کسی حق ندارد اینها را کم کند بلکه طبیعی اش این است که روز به روز اضافه بشوند. کسی هم حق ندارد از زیاد شدنشان انتقاد کند و اظهار ناراحتی کند. تا کور شود هر آنکه نتواند دید.

در آخر هم نوشته شده است با خاطیان این گزارش برخورد شدید و قاطعانه ای خواهد شد بطوریکه هیچکدام از بندهای برجام شامل حالش نمی شود و تمامی تحریم ها از وی برداشته خواهد شد و مجبور است تا آخر عمر سیب زمینی و پیاز داخلی با خرما و گوشت و مرغ ایرانی بخورد و بیاشامد. و حق ندارد لب به برنج پاکستانی و خوراک سوسک بریان چینی بزند.

لطفاً به برجام کاری نداشته باشید و سرتان به زندگی خودتان باشد. تحریم از مواهب طبیعی است که شامل حالتان شده است و روزی هر کشوری نمی شود. تنها کاری که باید در قبال اینها بکنید این است که لبخند بزنید و مودب باشید. با هم مهربان باشید و زباله هایتان را راس ساعت 9 شب بیرون از خانه بگذارید و موقع رانندگی کمربندهایتان را ببندید. بقیه اش را در کوپن بعدی به اطلاعتان می رسانیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار