گروهک تروریستی داعش این بار اقدام به آموزش آشپزی و گیاه خواری برای عناصر خود کرده است.

منوی آشپزی داعش + عکس
سایت رسمی گروهک تروریستی داعش اخیرا اقدام به آموزش آشپزی برای عناصر خود در میدان های جنگ کرده است و جالب آنجاست که برای گیاه خواران خود نیز منوی غذایی ویژه معرفی کرده است.

به گزارش گلستان 24، مؤسسه الزوراء که از مراکز رسانه ای متعلق به داعش است و توسط زنان اداره می شود مدتی است که در قالب برنامه ای با عنوان " دستور پخت هایی برای شیرهای جبهه ها " اقدام به آموزش آشپزی زنان عضو می کند تا از آنها برای تغذیه مردان این گروه تروریستی بهره ببرند.

برخی از این دستورپخت ها متعلق به رژیم غذایی گیاه خواران است که به نظر می رسد برای افراد غیربومی و اروپایی عضو گروه باشد. آموزش پخت برنج با سبزیجات آخرین دستورپختی است که بر روی سایت داعش قرار گرفته است.

گردانندگان سایت در تبلیغ این غذا نوشته اند: یک غذای اشتها آور برای آنانی که کاملا گیاه خوارند.

منوی آشپزی داعش+عکس

در پایان نیز از زنان به اصطلاح مجاهد خواسته شده در حد امکان این غذاها را برای مجاهدان تهیه و آماده کنند و از خداوند خواسته اند آنان را با خوردن این غذاها موفق و پیروز بگرداند.

جالب توجه اینکه این دستورپخت ها با استقبال گسترده کاربران عضو و هوادار داعش مواجه شده است. ابوعدی المهاجر یکی از اعضای تروریست این مجموعه ضمن استقبال از موضوع خواستار اضافه شدن صدا و تصویر به این آموزش ها شده و نوشته است: پختن همه این غذاها را امتحان کردم اما هیچ یک موفقیت آمیز نبود امیدوارم صدا و تصویر را هم اضافه کنید !/مشرق

ارسال نظر

آخرین اخبار