دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه رازی:

وی افزود: بنده یک فعال دانشجویی هستم در طول دوران فعالیتم در دانشگاه با شخصیت های سیاسی مختلف دیدار کرده ام، از دکتر عارف و دکتر کواکبیان گرفته تا علی مطهری و دکتر جلیلی و دکتر احمدی نژاد و ... عکس هایی هم که در این مراسمات گرفته شده است


هتاکی و دروغ پردازی علیه فعالین دانشجویی، جهت فرار دولت از پاسخگویی صورت می گیرد

به گزارش گلستان24، سفر رئیس جمهور به کرمانشاه با حاشیه های بسیاری همچون اعتراض مردم به وضعیت اقتصادی و معیشتی همراه بود، اعتراضاتی که موجب ناراحتی و واکنش حجت الاسلام روحانی نیز گردید. در این بین رسانه های حامی دولت و اصلاح طلب سعی نمودند با انتشار تصاویری از یکی فعالین دانشجویی کرمانشاه درکنار برخی از شخصیت های سیاسی، اعتراضات وسیع مردمی را سازماندهی شده عنوان کنند.

در همین خصوص در گفتگویی با ابوذر صفره، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه رازی که در طول دو روز گذشته مورد هجمه وسیع کانال ها و رسانه های اصلاح طلب قرار گرفته است به بررسی ادعای این رسانه ها پرداخته ایم.

ابوذر صفره، دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه رازی در تشریح ماجرا اظهار داشت: روز گذشته به دنبال سخنرانی دکتر روحانی در کرمانشاه عکس هایی از بنده در رسانه های اصلاح طلب منتشر شد و تهمت ها ،توهین ها و نسبت های خلاف واقع ای به من زده شد. رسانه های اصلاح طلب عکس هایی از من منتشر کردند مبنی بر اینکه بنده وابسته به جناح های سیاسی هستم و انتقاد من نسبت به دولت برخاسته از دعواهای جناحی و حزبی است. حال بگذریم از فحش و ناسزاهایی که مدعیان اصلاح طلب و حامیان بی اخلاق دولت نثار ما کردند. خیلی جالب است؛ امروزکسانی که شعار اعتدال سرمیدهند خودشان در بی اخلاقی از یکدیگر سبقت میگیرند، به راحتی دروغ میگویند و برای توجیه اشتباهات دولت دست به هر کاری میزنند.

 

وی افزود: بنده یک فعال دانشجویی هستم که وابستگی به احزب سیاسی ندارم و در طول دوران فعالیتم در دانشگاه با شخصیت های سیاسی مختلف دیدار کرده ام، از دکتر عارف و دکتر کواکبیان گرفته تا علی مطهری و دکتر جلیلی و دکتر احمدی نژاد و ... عکس هایی هم که در این مراسمات گرفته شده، حال اگر دوستان اصلاح طلب فکر میکنند که عکس گرفتن با یک شخصیت سیاسی به معنای وابستگی به آن شخص است است پس می توانند ادعا کنند که علاوه بر دکتر احمدی نژاد و دکتر جلیلی به آقای عارف و مطهری و کواکبیان هم وابسته ام .

این فعال دانشجویی در ادامه تصریح نمود: دیدار با شخصیت ها و رجل سیاسی فرهنگی و دعوت از آن ها در برنامه ها جهت آشنایی هرچه بیشتر جامعه دانشگاهی با مواضع جریان های مختلف کشور میباشد و به هیچ وجه به معنای وابستگی به این جریانات نیست، چرا این رسانه ها تصاویر ما با شخصیت های اصلاح طلب را نشان نداده اند؟

ابوذر صفره گفت: جواب ساده است؛ چون رسانه های اصلاح طلب بدنبال این اند که از هر موقعیتی برای تخریب جناح مقابلشان استفاده کنند، این بار هم قرعه به نام ما افتاد و ما را دستمایه جناح بازی خودشان قرار دادند.

وی اظهار نمود: در مراسم سخرانی دکتر روحانی بنده به همراه تعدادی از دانشجویان پلاکاردهایی را بر دست کرفتیم تا شاید بتوانیم مطالبات مردم فقیر و مستضعف استانمان را به گوش رئیس جمهور کشورمان برسانیم، عده ای ظاهرا به مذاقشان خوش نیامد، چند عکس را از دیدارهای بنده با دکتر احمدی نژاد و دکتر جلیلی منتشر کردند و گفتند این جوان که به دولت انتقاد کرده درواقع وابسته به فلان جریان سیاسی بوده است.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه رازی با اشاره به بی اخلاقی های صورت گرفته بیان داشت: این انتقاد ها به حدی آن ها را عصبانی کرده که من را منافق و دشمن نظام اسلامی نامیده اند! واقعا حضور مخالف و منتقد تا این حد غیرقابل تحمل است؟ یا آنکه به دنبال انتقام  جویی از جریان انقلابی هستند؟

این فعال دانشجویی در ادامه افزود: کسانی که برای اولین بار بنده را کاسب تحریم خواندند بیایند وضعیت زندگی ما را ببینند و شرم کنند که هیچ چیزی از اخلاق و شرع و تقوا برایشان مهم نیست تا به منتقدین خود هرنسبت خلافی بدهند.

وی در پایان گفت: من دانشجوی ترم آخر رشته فیزیک هستم، رشته سختی ست ولی خب نسبت به مسائل سیاسی کشور هم نباید بی توجه بود، من قسمتی از وقتم را به فعالیت های سیاسی در دانشگاه اختصاص داده ام.


منبع:پایگاه خبری تحلیلی598

ارسال نظر

آخرین اخبار