خرید دختران ایزدی، نمایش تزویر و دروغ صهیونیست‌ها

رژیم صهیونیستی اخیراً اقدام به خرید زنان ایزدی کرده است که در بازار موصل توسط داعش به عنوان برده فروخته می‌شوند. اسرائیل با این کار قصد دارد خود را ناجی اقلیت‌های مذهبی در کشورهای سوریه و عراق نشان دهد.

چگونه صهیونیست‎ها زنان سوری و عراقی را به برده جنسی تبدیل می‎کنند؟

به گزارش گلستان24،به نقل از جروزالم پست، سازمان صهیونیستی چشمه‌های امید، به اصطلاح یک سازمان خیریه و با اهداف بشردوستانه صهیونیست است که در قدس اشغالی مستقر است اما اخیراً این سازمان اقدام به خرید و انتقال دختران و زنان ایزدی کرده است که داعش آنها را به عنوان برده در بازار موصل به فروش می‌رساند. 

چگونه صهیونیست‎ها زنان سوری و عراقی را به برده جنسی تبدیل می‎کنند؟

این سازمان اعلام کرده است که هدفش از این کار کمک به قربانیان تروریسم در سوریه و شمال عراق است اما مطابق با نظر تحلیلگران سیاسی، هدف اصلی و استراتژیک این سازمان صهیونیستی، جذب اقلیت ایزدی‌ها و کسب نفوذ در میان این اقلیت عراقی-سوری است.

اخیراً شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی، در تبلیغ فعالیت‌های این سازمان، مستندی 15 دقیقه‌ای را پخش کرده است که نشان می‌دهد لیزا میارا، تاجر ثروتمند و معروف اسرائیلی زنان و دختران ایزدی در بند داعش را از این گروهک ترویستی خریداری میکند. 

خرید دختران ایزدی، نمایشی از تزویر و دروغ

گوینده در این ویدئو اشاره می‌کند که تروریست‌های داعش برای تشویق نیروهای خود، از زنان و دختران ایزدی به عنوان برده جنسی استفاده می‌کنند و آنها را به یکدیگر هدیه و یا جایزه می‌دهند. در میانه این ویدئو اشاره می‌شود که میارا از طریق واسطه‌هایی، این زنان را از بازار برده فروشان در عراق یا سوریه خریداری می‌کند و آنها را به فلسطین اشغالی انتقال می‌دهد.

خرید دختران ایزدی، نمایشی از تزویر و دروغ

این فیلم تبلیغاتی 15 دقیقه‌ای لیزا میارا را همراه با یکی اطرافیانش نشان می‌دهد که با خودرو به سوی موصل در حرکت هستند. آنها در میانه مسیر به منطقه کمین امنیتی نیروهای پیشمرگ کرد می‌رسند، جایی که در آن جا برای آوارگان ایزدی در کردستان عراق اردوگاهی ایجاد شده و هزاران تن از کسانی که از چنگ داعش گریخته اند، به این اردوگاه پناه آورده یا انتقال یافته‌اند.

خرید دختران ایزدی، نمایشی از تزویر و دروغ

همچنین بخش‌هایی از این فیلم به مصاحبه‌های زنان ایزدی اختصاص دارد. در ویدئو مذکور ادعا می شود که زنان و دختران ایزدی از این سازمان جنایتکار صهیونیستی تشکر کرده و قدردانی خود را اعلام می‌کنند.

خرید دختران ایزدی، نمایشی از تزویر و دروغ

در دقایق پایانی این ویدئوی تبلیغاتی، تصاویری از شماری از تروریست‌های داعش پخش می‌شود که در بازار موصل مشغول فروش برده‌های غیرمسلمان خود هستند،برده‌هایی که اکثریت آنها زنان و دخترانی هستند که به دست و پای آنها زنجیر زده شده است.

خرید دختران ایزدی، نمایشی از تزویر و دروغ

البته کاملاً مشهود است که این ویدئوی تبلیغاتی، دروغ و کذب محض است، چرا که اسرائیل خود عامل اصلی نابودی سوریه و آوارگی ساکنین این منطقه است، اما در تلاش است که خود را ناجی سوری‌ها و عراقیان غیرمسلمان نشان دهد. اسرائیل با برنامه‌ریزی و طراحی و همچنین پشتیبانی مالی، حمایت استراتژیک و تسلحاتی از گروه داعش و سایر گروه‌های معارض، بخش‌های زیادی از سوریه و عراق را نابود و تعداد زیادی از ساکنین این دو کشور را کشته، زخمی و یا مجبور به ترک سرزمین خود کرده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر

آخرین اخبار