اعتدال قربانی افراط گرایی ؛

حیدرعلی احمدی مدیر کل سیاسی امنیتی استانداری گلستان تنها اصولگرای شاخص استانداری گلستان، اولین قربانی تندروهای افراطی و بقایای مشارکت و مجاهدین از استانداری گلستان خداحافظی کرد.

خروج استانداری گلستان از خط "اعتدال" ! / پایان کار تنها اصولگرای استانداری !

به گزارش گلستان24، هفته گذشته بود که تعدادی از فعالین تندرو اصلاح طلب استان که در بین آنها تعدادی از فعالان فتنه 88 گرگان و اعضای سابق جبهه مشارکت و سازمان مجاهدین انقلاب حضور داشتند و در صفحه ابتدایی هفته نامه خود عکس صانعی مرجع تقلید ساختگی سبزها را درج می کردند در قالب دیدار حزب اراده ملت به دیدار علی اصغر طهماسبی معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان رفتند .

در این دیدار یکی از خواسته ها و اصرار تندروهای افراطی جریان چپ در گرگان این بود که چرا هنوز مدیران احمدی نژادی در گلستان روی کار هستند و بخش اعظمی از آنها ناخودآگاه انگشت اشاره به نفر دوم مجموعه سیاسی امنیتی استانداری یعنی حیدرعلی احمدی را داشتند .

 دکتر حسن صادقلو استاندار گلستان هنگام تودیع و معارفه احمدی و خاکی ، زبان به تمجید از احمدی گشود و گفت : بنده تشکر ویژه‌ای از فرماندار سابق گرگان برای پذیرفتن مسئولیت فرمانداری در این دو سال دارم زیرا ایشان یک شخصیت مدیر، مدبر و حساس برای خدمت بوده‌اند و با یک روح هم‌گرا، عدالت‌طلب و حق‌گرا در این مدت خدمت کردند.

 صادقلو در ادامه گفت : درست است که حیدرعلی احمدی فرماندار سابق گرگان به عنوان یک اصولگرا به مردم خدمت کرد اما رفتار و منش ایشان، جناحی نبوده است و می‌توان گفت که رفتار ایشان، رفتار حقیقت‌گونه بوده است. فرماندار سابق گرگان ظرفیتی است که باید قدر ایشان را بدانیم و قطع به یقین با تودیع ایشان در امر فرمانداری، از حضور ایشان در عرصه‌های دیگر غافل نخواهیم ماند.

در ادامه حیدر احمدی در مراسم تودیع خود اینگونه دولت را خطاب می کند: دولتی که منتخب مردم بوده و از تنفیذ رهبری برخوردار است نباید تضعیف کرد و این عمل حرام شرعی است، بلکه بایستی با تقویت این دولت، مشکلات این کشور را برطرف سازیم و این، امر واجبی است.

وی با بیان اینکه توفیق دولت توفیق نظام است، گفت: همه ما سرباز و سرنشینان کشتی انقلاب به رهبری حضرت آیت الله خامنه ای هستیم و نباید به گونه ای رفتار کنیم، ضربه ای بر پیکر این نظام و دولت وارد سازیم.

با این تعاریف حیدرعلی احمدی که نزدیکی و دوستی دیرینه ای هم با علی اصغر طهماسبی معاون سیاسی امنیتی استاندار دارد به عنوان مدیر کل امنیتی انتظامی استانداری گلستان مشغول بکار می شود .

الحق و الانصاف در اوج بی تجربگی و بی تدبیری مسئولین فعلی و تازه کار در گلستان ، دست تدبیر دولت فعلی می شود و مشکلات بزرگی را از استان حل می کند و با توجه به فرمانداری کردکوی ، گنبد و گرگان مشاوره های بسیار خوبی در خصوص مسائل استانی به مسئولان استانداری می دهد .

اما امروز صبح ، حیدرعلی احمدی از استانداری گلستان بطور ناگهانی خداحافظی می کند و شنیده ها حاکیست که این خداحافظی نتیجه فشارهای اخیر تندروهای افراطی به استانداری هست که مدام با تکیه بر ضعفهای استانداری سعی دارند امتیازگیری کنند .

انتهای پیام /

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار