فائزه‌ هاشمی: حکومت دینی دین مردم را تضعیف می‌کند/ من دین اسلام را دین کاملی می‌ دانم اما حکومت دینی را نفی می‌کنم!

فائزه‌ هاشمی: با حکومت دینی مخالفم + فیلم
به گزارش گلستان24،در این فیلم اظهارات قابل تامل و عجیب فائزه هاشمی در جمع هم فکرانش در مورد حکومت دینی و اسلام را مشاهده می کنید. وی پیش از این دیداری با عناصر بهاییت داشته است که توسط پدرش  به شدت مورد عتاب قرار گرفته بود. 
 

فائزه هاشمی
 


مبنع:مشرق

ارسال نظر

  • ناشناس
    0

    ...اینها کارکرد سیاسی است کارکرد مذهبی و دینی نیست.
    و این بزرگوار نیز چقدر دغدغه دین دارد و تمامی تلاشش اینست که بدور از امیال سیاسی صرفا در چها چوب دین اسلام عمل کند. خداوند عمر باعزت هر چند کوتاه و عقل سلیم و نفس پاک به ایشان و ما عطا نماید.
    این خانواده چقدر بیشتر از این نظام میخواهند خدا داند. خدا را شکر که باغهای پسته و علم و تلاشهای شبانه روزی و زحماتشان سبب شده که خود و اطرافیان در دهها پشت مشکل مالی نداشته باشند و خدا را شکر که پدر مکرمشان از ابتدای انقلاب از مناسب بالای دولتی نظام بی بهره نبوده و نیستند وگرنه الان بجای قرار گیری در جایگاه اپوزیسیون نظام میبایست در جایگاههای خطرناک تر این عزیزان را زیارت میکردیم.

    در عین حال بیشترین نقش در ضعفهای مورد ادعا و اعتراض حکومت دینی در ایران که به پدر خودتان بر میگردد و عمده مشکلات و دین گریزی ها و فسادها و... که بعد از جنگ بروز کرد و اونهم بصورت کاملا مستقیم و پرقدرت 16 سال پس از جنگ و در این ده سال اخیر هم بصورت غیر مستقیم و در سایه توسط پدر بزرگوارشان مدیریت میشد حالا ایشون مدعی کیست.

آخرین اخبار