سیدحسین علوی،فعال فرهنگی گرگان:

فعال فرهنگی شهرستان گرگان گفت: دو جبهه طراحی شده توسط رهبر معظم انقلاب( انقلابی و ضد انقلابی) موضوع مهمی است که باید بدان توجه ویژه داشت.

دو جبهه طراحی شده توسط رهبر انقلاب موضوع مهمی است که باید بدان توجه ویژه داشت

سید حسین علوی، فعالی فرهنگی شهرستان گرگان، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، می گوید:دو جبهه طراحی شده توسط رهبر معظم انقلاب( انقلابی و ضد انقلابی) موضوع مهمی است که باید بدان توجه ویژه داشت.

برخی از ویژگیهای جریان انقلابی و ضد انقلاب مورد بحث ماست که در ادامه بدان میپردازیم:

یک انسان انقلابی توکلش به ذات اقدس اله بالا است

و  به غیرخدا (شیطان) توکل نمیکند.

نیروی انقلابی به امامت و ولایت اعتماد کامل دارد و این موضع را همیشه در بیانات و رفتار خودش بیان می کند.

یک انقلابی استکبار ستیز است و مبارزه با استکبار را اصل میداند به رویکرد مبارزه حق علیه باطل اعتقاد دارد و این نگاه مستمر را دنبال میکند.

دیگر ویژگی یک انسان انقلابی، دفاع از مظلوم است، به همین دلیل در مبارزه با ظالم مصمم است و این ویژگی بطور همیشگی و ریشه دار در او خواهد بود.

یک انقلابی اعتقاد دارد با بهره مندی از قابلیتهای درونی،  کشور ساخته میشود ... معتقد به اقتصاد مقاومتی است...یعنی معتقد است با تکیه بر ظرفیتهای داخلی میتوان باعث پیشرفت کشور  شد و به خودکفایی رسید و بر مشکلات فائق  شد.

یک انقلابی معتقد است که باید وابستگی ما به غرب و شرق کم شود و باید به تولید داخل توجه کرد و  کمک کرد با مردمی نمودن اقتصاد و اقتصادی کردن مردم.

یک انقلابی  در سایه وحدت و انسجام تحت ولایت ولی فقیه در شکوفایی نظام مقدس جمهوری اسلامی می کوشد.

یک انقلابی از سبک زندگی ایرانی و اسلامی بهره میبرد و از اشرافیگری و ثروت اندوزی فاصله میگیرد.

اما در مقابل جریان ضد انقلاب به دنبال بزک کردن ظالم است.. تحریف انقلاب و نادیده پنداشتن ظرفیتهای خوب نظام هم در دستور کار ضد انقلاب است.

ضد انقلاب تلاش میکند که مرزبندی با دشمن کمرنگ بشود و به حاشیه برود و مردم روحیه استکبارستیزی خودشان را از دست بدهند،

ایدئولوژی زدایی از سیاست های داخلی و خارجی در دستور کار ضد انقلاب بوده یعنی القاء نمودن این موضوع که با بهره مندی از دین و ایدئولوژی نمی توان کشور را اداره کرد و با سایر کشورها ارتباط برقرار کرد.

ضد انقلاب اعتقادی به نصرت الهی در سایه توکل به ذات اقدس اله ندارد و معتقد است باید با همین قدرت های مادی به امور پرداخت.

اعتقاد به اسلام سکولاری و عدم اعتقاد به عناصر انقلابی نظام از ویژگیهای ضد انقلاب میباشد و آنها بر این عقیده هستند که دین در عرصه سیاست هیچ مشروعیتی ندارد.

سرکوب عزت ملی و غیرت زدایی در اندیشه دینی مردم از ویژگیهای فکری ضد انقلاب است

هدف دشمن از بین بردن انقلاب بوده و هست و ما وظیفه داریم روحیه انقلابی را مبتنی بر فرمایشات امام راحل عزیز و امام امت سید علی خامنه ای عزیز  در بین مردم بویژه جوانان زنده نگه داریم و با جریان ضد انقلاب مبارزه دائمی داشته باشیم که نصرت الهی همیشه با حزب الله و جریان اندیشمند و متفکر و انقلابی است.

ارسال نظر

آخرین اخبار