توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه نینوا انجام شد؛

یکی از مدیران اصلی گروه ها و کانال‌های تلگرامی توهین کننده به مقدسات توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه نینوا در شهر گرگان دستگیر شد.

دستگیری یکی از مدیران اصلی کانال‎های توهین کننده به مقدسات در گرگان

به گزارش گلستان24، یک مقام امنیتی گفت: از مدتی قبل ماموران پلیس فتا از فعالیت چهار کانال تلگرامی که اقدام به نشر مطالب موهن و توهین آمیز به مقدسات مذهبی و ائمه اطهار کرده بودند مطلع شدند که پس از هماهنگی با مقام قضایی بلافاصله اقدامات برای شناسایی و دستگیری این افراد آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه مطالب توهین آمیز این کانال ها سبب رنجش خاطر مردم دین دار کشورمان شده و بسیاری از آنها در تماس با بخش گزارش های مردمی پلیس فتا خواهان برخورد با این عوامل شده بودند، افزود: کارآگاهان پلیس فتا در عملیاتی متوجه شدند که گردانندگان این کانال ها در داخل کشور فعالیت می کنند که بلافاصله اقدامات لازم برای مسدودسازی این کانال ها آغاز شده و روز گذشته نیز گرداننده اصلی این کانال ها و یکی دیگر از همدستان وی دستگیر شدند.

این مقام امنیتی تصریح کرد: گرداننده اصلی این شبکه ها فردی به نام (ف.ص) دبیر بازنشسته آموزش و پرورش در مقطع ابتدایی اهل گرگان بود که به همراه چند تن دیگر در برخی استانهای غرب کشور فعالیت می‌ کرد.

وی ادامه داد: بلافاصله اقدامات لازم برای دستگیری افراد و مسدودسازی این شبکه های شیطانی آغاز شد که سر انجام این فرد توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه نینوا در شهر گرگان دستگیر شد.

گفتنی است؛ تحقیقات و بازجویی از این افراد ادامه دارد، این افراد با استفاده از فتوشاپ و نرم افزار تغییر چهره، مطالب توهین آمیزی را علیه مقدسات و پیشوایان دینی و مذهبی منتشر کرده بودند.

انتهای پیام/

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار