احمد ایزد یکی از اعضا تشکل مردمی یاران دکتر احمدی نژاد:

دهها کار خوب ومثبت در دولت قبل برای جلین انجام شده که اگر آقایان منکر آن هستم بنده حاضرم در یک مناظره با حضور مردم خوب شهرمان آنها را باز گو کنم,

آقایان بدنبال علت افزایش طلاق و آسیب شناسی هستند؛ بهتراست ریشه مشکلات رو بررسی کنندتا اینکه بدروغ مسایلی را به گذشته نسبت دهند

احمد ایزد یکی از اعضا تشکل مردمی یاران دکتر احمدی نژاد در مصاحبه اختصاصی با گلستان 24:

ظاهرا راه اندازی گروه تلگرامی بیشتر برای نشر اکاذیب واخبار دروغ وبی اساس که این روزها برای آقایان عادت شده واز انجام فرایض دینی هم برایشان واجب تر شده را نشر دهند.

آقایان فراموش کرده اند تا قبل ازاستقرار دولت احمدی نژاد حداقل وضع شهرمان جلین چه بود؟

ارتقاء جلین به شهرو در نتیجه ارتقاء به شهر دهها کار مثبت صورت گرفته است.

احمد ایزد

یادمان نرفته وضع کوچه ویابانهای ما چه بود؟ تحویل چندین دستگاه ماشین آلات به شهرداری, ساخت سالن ورزشی, بازسازی سه  ساختمان مدارس جلین که تخریبی بودند, بهسازی وساماندهی مسیر اصلی جاده و فاضلاب خیابانهای اصلی, احداث مخزن ذخیره آب دو میلیون متر مکعبی برای مصرف آب شرب جلین, البته در دولت فعلی ادامه کار راکد مانده است.

احداث حدود چهارصد واحد مسکونی در شهرجلین با استفاده از تسهیلات با نرخ سود چهار درصدی,که در مدت سه سال دولت فعلی کمتر از بیست واحد پروانه صادرشده چون سود بانکی کمرشکن است ومردم توان پرداخت اقساط سنگین را نخواهند داشت.

در نتیجه آن میزان  ازدواجها نسبت به دولت قبل بشدت کاهش یافته وتازه آقایان در رسانه های محلی بدنبال علت افزایش طلاق و بقول خودشان آسیب شناسی هستند.

بهتراست ریشه مشکلات رو بررسی کنندتا اینکه بدروغ مسایلی را به گذشته نسبت دهند.البته شاید هم راهی جز این ندارند وهیچ کار مثبتی انجام نداده اند بتأسی از بزرگان خود برای انحراف افکار واذهان عمومی مردم متوسل به نشر اکاذیب میشوند.

اگر غیر از این است حداقل بیایند وبگویند چه اقدام مثبتی انجام داده اند .ضمنا دهها کار خوب ومثبت در دولت قبل برای جلین انجام شده که اگر آقایان منکر آن هستم بنده حاضرم در یک مناظره با حضور مردم خوب شهرمان آنها را باز گو کنم, هرچند مردم فهیم شهر جلین هوشیارتر از این مسایل هستند که کارهای خوب را فراموش نخواهند کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار