نماینده سابق مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس:

نماینده سابق مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی؛ توافق‎نامه FATF را نوعی خودتحریمی دانست و بر لزوم محاکمه مسببان این تعهدنامه خفت‎بار تأکید کرد و گفت: چنین توافق‎نامه‎ای خودکشی از ترس مرگ است.

مجلس حافظ استقلال کشور باشد/ FATF ننگ‎نامه‎ای که مقاومت را هدف گرفته

به گزارش گلستان24، حجت‎الاسلام سیدعلی طاهری با بیان اینکه توافق‎نامه FATF تهدیداتی را متوجه کشور می‎کند، اظهار کرد: مجلس باید در برابر این توافق‎نامه موضع‎گیری صریح و قاطعانه داشته باشد.

وی تصریح کرد: اطلاعاتی که تاکنون از توافق‎نامه FATF علنی شده و به گوش مردم رسیده است قطعاً مشکلاتی را در فعالیت‎های نظام و دفاع از محور مقاومت خواهد داشت کما اینکه در داخل نیز شاهد هستیم برخی از بانک‎ها در این زمینه اقدام می‎کنند اگرچه بانک مرکزی روز گذشته دستوری خشک و خالی داد مبنی بر اینکه اقدام نکنند که معمولاً از این دستورها زیاد دیدیم ولی نتیجه‎ای نداشته است.

نماینده سابق مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مجلس و نهادهای نظارتی باید نسبت به بررسی دقیق و موشکافانه این تعهد استعماری مبادرت کنند، اظهار کرد: بر اساس این توافق برخی وزارتخانه‎ها مانند اطلاعات، دفاع، سپاه و صدا و سیما توسط دولت، تحریم می‎شوند این نشان می‎دهد مسؤولان مسؤولیت مهار نهادهای انقلابی را خودشان به عهده گرفتند.

* دفاع از محور مقاومت یکی از مؤلفه‎های انقلاب اسلامی است

طاهری دفاع از محور مقاومت را یکی از مؤلفه‎های انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: محور مقاومت خاکریز نظام است برای اینکه امنیت نظام حفظ شود باید از محور مقاومت دفاع کرد اما این توافق که نوعی کاپیتولاسیون دوم است در دفاع از مقاومت ما را دچار مشکل خواهد کرد.

وی با بیان اینکه آمریکا همواره بدعهدی کرده و به هیچ‎وجه قابل اعتماد نیست، افزود: تجربه برجام بدعهدی دشمنان را به وضوح نشان می‎دهد اگر دولتمردان واقعاً دلسوز باشند همین برجام کافی است که بدعهدی آمریکا برای آنها ثابت شود.

طاهری با تأکید بر اینکه مجلس باید حافظ استقلال کشور باشد از نمایندگان مردم در خانه ملت خواست تا از عزت و استقلال ملت انقلابی و سرافراز ایران اسلامی حفاظت و صیانت کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار