مدیر سابق مهدی رفسنجانی مسوول کانال بهاییان شد

بر همین اساس در حله اول فردی به نام روح الله. ز فرزند یکی از مدیران ارشد دولت یازدهم یک سایت و کانال را راه اندازی کرده که گفته می شود بخش قابل توجهی از هزینه های آن توسط بهاییان تامین می شود.

 ترفند جدید فتنه گران برای انتساب اتهام به جریان اصولگرا

پارس"فتنه گران داخلیِ نزدیک به برخی اصلاح طلبان، برای فرار از پاسخگویی و ارایه مستندات، سایت ها و کانالهایی در خارج ایران راه اندازی کرده اند.

به گزارش گلستان24،، با نزدیک شدن به انتخابات «دوازدهم ریاست جمهوری» و «ششم شوراهای شهر و روستا»، فتنه گران داخلی که نمی توانند از طریق رسانه های داخلی خود اتهاماتی را متوجه اصولگرایان نمایند از طریق برخی مرتبطین خود در خارج از ایران سایتها و کانال های تلگرامی را راه اندازی کرده اند که نیازی نباشد به هیچ مرجع قانونی پاسخگو باشند.

بر همین اساس در حله اول فردی به نام روح الله. ز فرزند یکی از مدیران ارشد دولت یازدهم یک سایت و کانال را راه اندازی کرده که گفته می شود بخش قابل توجهی از هزینه های آن توسط بهاییان تامین می شود.

روح الله.ز در جریان فتنه 88 بعد از انتخابات دستگیر و مدتی زندانی شد.

شناسنامه و گواهینامه جعلی، یک عدد نارنجک،دستبند، باتوم، 6 عدد کلت جنگی 38 میلیمتری و یک دستگاه بی‌سیم از وی کشف شده بود.

مقادیری مواد مخدر و لوازم استعمال آن نیز از جمله کشفیات از منزل روح الله.ز بود.

همچنین سربرگ‌هایی از ارگان‌‌های مختلف از جمله وزارت امور خارجه، شورای حل اختلاف و بسیج، پس از بازرسی از منزل وی به دست آمد.

وی در سهامداران یک بستنی فروشی معروف در تهران بوده و علاوه بر آن در مجموعه های اقتصادی برخی نهادهای فرهنگی نیز سرمایه گذاری سنگینی داشته است. وی همچنین دارای یک شرکت سرمایه‌گذاری‌هایی در دبی است.

روح الله. ز در دوران اصلاحات و زمان ریاست مهدی هاشمی رفسنجانی بر سازمان بهینه سازی مصرف سوخت کشور، مدیر فرهنگ سازی این سازمان بود.

وی در سال 1384 به ستاد انتخاباتی آقای هاشمی رفسنجانی پیوست.در آن ستاد با مهدی هاشمی نسبت به سازماندهی امور مربوط به انتخابات آقای هاشمی رفسنجانی مشغول بود و همزمان از سوی وزیر کشور وقت بعنوان سر بازرس در انتخابات ماموریت یافت تا نسبت به امر نظارت بر انتخابات در مناطق 16-17 تهران اقدام نماید.

منبع: عدالت خواهان گلستان

ارسال نظر

آخرین اخبار