امروزمشکلات پیش روی دولت روحانی با شاه کلید هم باز نمی شود

با بررسی سه سال گذشته کارنامه دولت روحانی آنچه که روشن می شود این است که، دولت بر برجام تکیه داشته و تنها امیدش برجام است. امام جمعه سابق و انقلابی بندرگز معتقد است" دولت روحانی از اول دولت کار نبوده است. حجت السلام سید مصطفی محمدی می گوید: دغدغه دولت نه اشتغال ، نه معیشت، نه محیط زیست و.. بلکه دغدغه دولت این است که شعاری بدهد.تا رای از مردم بگیرند. امروز رئیس جمهور تمام توانش را برای گرفتن رای گذاشته است.

دستاورد دولت؛ برجامی  که فرجامش خسارت محض شد

 

1235689426

با بررسی سه سال گذشته کارنامه دولت روحانی آنچه که روشن می شود این است که، دولت بر برجام  تکیه داشته  و تنها امیدش برجام است. این روزها مردم منتظر هستند، که ببیند دراین سه سال گذشته چه تغییری در اقتصاد و اشتغال کشورایجاد شده است. دوره 100 روزه دولت که قرار بود با یک کلید باز شود امروز قفلش با شاه کلید هم باز نمی شود. وعد هایی که روحانی در زمان انتخابات سال 1392 بیان کرد.امروز دیگر اثری از آن نیست، چرخشی 180درجه ای که  دولتمردان داشته اند غیر باوراست. 

ما برای اشتغال ، برنامه‌ جدی خواهیم داشت

به گزارش گلستان 24، رئیس دولت یازدهم در سال 1392 در اوایل انتخابات بر این باور بودکه دولت قبلی امیدی برای مردم باقی نگذاشته است . باطرح شعار تدبیر و امید، می گوید: "ما برای اشتغال ، برنامه‌ جدی خواهیم داشت و جدی‌ترین برنامه‌ اقتصادی‌ام در ماههای اول حل معضل اشتغال است؛ بخصوص برای تحصیلکردگان دانشگاه‌!!!

دستاورد دولت؛ برجامی  که فرجامش خسارت محض شد

حجت الاسلام سید مصطفی محمدی امام جمعه سابق بندرگز می گوید": این دولت از اول هم دولت کار و تلاش نبوده است.سن بالای وزرای دولت، عدم انگیزه ،عدم داشتن برنامه برا ی رفع مشکلات اقتصادی باعث شد که دولت برجام را تنها راحل مشکلات اقتصادی بداند. همچنین دولتیان ارتباط با آمریکا و متحدانش را تنها راه حل غلبه بر مشکلات می بینند.

وی درادامه اضافه می کند: .دولت تمام  دستاوردش برجامی بود که فرجامش خسارت محض شد برای مردم . خودش هم اعلام کرده که برجام یک اتفاق تاریخی است . در زمینه بهداشت قرار بود کار هایی صورت بگیرد که آن هم وسط راه هزینه ها،  ناقص ماند. بطوری که امروز  روی دست دولت یک فرزند ناقص الخلقه ای بنام برجام مانده است دولتمردان در تلاش هستند تا  امریکا به تعهداتش عمل کند و  برجام متولد شود. با دادن امتیازات جدید اصرار دارند تا آمریکا به تعهدات  عمل کند.

حجت الاسلام محمدی می افزاید: یکی از تعهدات همین تعهد FATF   که به جمهوری اسلامی وارد شد. اگر این تعهد اجرا شود و مردم ، مجلس جلوی این تعهد ایستادگی نکنند می شود کاپیتالاسیون ، دولت روحانی !!"

مصلای 8 میلیاردی گرگان در دولت قبل ساخنه شده

امام جمعه سابق و انقلابی بندرگز معتقد است" دولت روحانی از اول دولت کار نبوده است.در دولت گذشته پروژ ها بقدری زیاد بود که ائمه جمعه دخالتی در کار دولت نداشتند. مگر در موارد خاص!! البته باید گفته شود دولت قبل ایراداتی هم داشت که مورد نقد ائمه جمعه قرار گرفت. دردولت گذشته ائمه جمعه فقط پروژ ها را دنبال می کردند..همانطور که اکثر مصلا های کشور در دولت قبل ساخته شده،  مصلای 8 میلیاردی گرگان در دولت قبل ساخنه شده است.اولش دراین دولت گفته شد تمام 8 میلیارد  را دولت گذشته پرداخت کرده ، اما باز دوباره گفته شد 5 ونیم میلیارد  دولت گذشته هزینه کرده است.اگر دولت گذشته نبود مصلای گرگان ساخته نمی شد.امروز همه دولتی ها بیکارند و ما مجبور می شویم از آنان پرسوجو کنیم که چرا فعالیت ندارید؟؟؟"

وی با اشاره به گرانی و فشار وارده بر مردم می افزاید: "دولتی ها درابتدا گفتند قیمت ها با شیب ملایم بالا خواهد رفت. اما همین شیب ملایم فشار های زیادی بر مردم آورده  است.قیمت آب برق، گازهزینه و تعرفه مصرف یک طرف، افزایش صعودی گرفتن امتیازات  فشار دیگریست که مردم را ناراحت کرده است.می گویند تورم صفر است اما همون 45 هزار تومان یارانه 8 سال پیش،  تا به امروزپرداخت می شود که  4500 بیشتر ارزش ندارد..چرا همه چیز با شیب ملایم بالا رفت اما مبلغ یارانه ها همچنان باقی ماند. قرار بود یارانه ثروتمندان قطع شود اما ترسیدند از تعداد رای ها کاسته شود،  که همچنان به ثروتمندان یارانه می دهند."

شعار های دولت تدبیر و امید؛

من عزت و غرور ملی ایرانیان را باز خواهم گرداند،برای تحقق حماسه سیاسی باید روی تعامل بیشتر با روحانیون حساب باز کنیم.

اگر رئیس‌جمهور شوم محیط امن و آزادی را فراهم می‌کنم؛ زمانی که رئیس‌جمهور مشخص شد باید بین حامیانش و آن کسی که حامی رقیبش بوده رئیس‌جمهور به عدالت رفتار کند. دولت آینده دولت ادب و اخلاق خواهد بود و این برای دولت تدبیر یک اصل است.نمایندگان مردم در مجلس نیز بر کار رئیس‌جمهور باید نظارت کنند.

اگر روشن شود فردی در دولت تخلف کرده باید با وی برخورد شود، در اینجا خط قرمزی وجود ندارد و قانون برای همه مساوی است.دولت تدبیر از تهمت و تخریب پرهیز خواهد کرد، این دولت حتی به آن‌هایی که هشت سال به ماهها تهمت زدند، مقابله به مثل نخواهد کرد،در دولت بنده شایسته‌سالاری حاکم است باید از شایسته‌ها استفاده کرد.و... بسیاری از شعار های دیگر که از حوصله خوانندگان خارج است.

امروز رئیس جمهور تمام توانش را برای گرفتن رای گذاشته است

حجت السلام سید مصطفی محمدی در بخش دیگر سخنانش اشاره دارد: "وضعیت اشتغال دیگر جایی ندارد وقتی هر روز یک کارخانه تعطیل می شود همون شاغل ها هم بیکار شده اند.اما دولتی ها با چه رویی از کاهش تورم سخن می گویند و از افزایش اشتغال!! اشتغال منفی شده است دولت پاسخگو باشد دغدغه دولت نه اشتغال ، نه معیشت، نه محیط زیست و.. بلکه دغدغه دولت این است که شعاری بدهد.تا رای از مردم بگیرند. امروز  رئیس جمهور تمام توانش را برای گرفتن رای گذاشته است.اگر هم حرفی از اقتصاد زده شود باز هم برای گرفتن رای هست.!!"

انتهای پیام/

رقیه بشار ت نیا

 

ارسال نظر

آخرین اخبار