صبحگاه صبحگاه مشترک یگان‌های مسلح استان گلستان به مناسبت هفته نیروی انتظامی با حضور استاندار گلستان برگزار شد.

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان گلستان برگزار شد

به گزارش گلستان24 ، استاندار گلستان صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران امروز با قدرت نیروهای مسلح، با اقتدار در اوج امنیت و آرامش است.

حسن صادقلو افزود: نیروی انتظامی با برخورداری از قدرت علمی، نظامی و معنویت در برابر همه ناهنجاری‌ها ایستاده و نقشه‌های دشمنان را در هر عرصه‌ای خنثی کرده است.

صبح گاه

وی اظهار کرد: در کنار اقتدار و معنویت، اخلاق باید در عین اقتدار و صلابت در سرلوحه کار مجموعه نیروی انتظامی قرار گیرد و پلیس می‌تواند با رعایت اخلاق، دقت و مهربانی در اوج اقتدار، زیبایی کار خود را نشان دهد.

استاندار گلستان با بیان این که نیروی انتظامی در سایه دعای ملت و با خدمت صادقانه که به مردم ارایه می دهد دارای عزت است، تصریح کرد: جایگاه نیروی انتظامی یک جایگاه تابناک است که در آموزه های اسلامی و هم چنین از سوی مراجع و بزرگان و حضرت امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی مطالب زیادی درباره آن عنوان شده است.

وی ادامه داد: سلامتی از امنیت و امنیت از سلامتی است و در مقوله اجتماعی، امنیت نقش اساسی در تضمین سلامتی جامعه دارد.

صادقلو اظهار کرد: پیشگیری به عنوان یکی از وظایف نیروی انتظامی، در تامین امنیت و آرامش جامعه بسیار نقش آفرین و تاثیرگذار است.

فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان نیز در این مراسم گفت: ارتباط متقابل بین مردم و پلیس همیشه برقرار است و نیروی انتظامی در اوج صلابت و اقتدار آماده دفاع از حریم امنیت عمومی است.

سردار علی‌اکبر جاویدان افزود: نیروی انتظامی بزرگترین سازمان اجتماعی است که در حوزه‌های مختلف انتظامی و اجتماعی فعالیت می‌کند و ارتباط گسترده‌ای با مردم دارد.

وی با اشاره به هفته نیروی انتظامی افزود: 124 برنامه در گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در استان گلستان اجرا می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان با اشاره به شعار این هفته به نام "همه با هم برای امنیت و آرامس" افزود : امنیت راهبرد و نقشه راه ماست و همه در بخش‌های مختلف باید در ایجاد امنیت در جامعه نقش ایفا کنند و هدف از برگزاری برنامه های این هفته افزایش ارتباط با مردم و حفظ این امنیت و آرامش در داخل کشور است.

در پایان از خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر و ترفیع بگیران تجلیل و قدردانی شد و یگان‌های مسلح از مقابل جایگاه رژه رفتند.
منبع : تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار