قتل‌عام ۵۰ غیرنظامی در حملات هوایی آمریکا به دیرالزور:

منابع محلی دیرالزور از کشته شدن بیش از پنجاه غیرنظامی و بمباران پل‌های رود فرات در حملات هوایی جنگنده‌های ائتلاف آمریکایی به ریف‌های دیرالزور خبر دادند.

 بمباران پل‌های فرات ادامه دارد

به گزارش گلستان 24 ، از حمله تازه ائتلاف آمریکایی به پل دیگری معروف به پل العباس در شهر بوکمال واقع در ریف شرقی دیرالزور خبر داده و گفتند: این هفتمین پلی است که بمب افکن های ائتلاف در چهار روز گذشته بمباران کردند.

 پل استراتژیک النوارم در ریف غربی دیر الزور که روستاهای الکبر و  جزرة البوحمید واقع در 2 کرانه رود فرات را به هم متصل می کرد از جمله پل های منهدم شده توسط ائتلاف آمریکایی است.

بمب

منابع محلی دیر الزور گفتند: جنگنده‌های آمریکایی چندین تانکر حامل نفت در مسیر صحرای هجین به سمت خاک عراق را بر روی پل البقعان هدف گرفتند، این پل 2 روستای الرمادی و ابوحسن واقع در 25 کیلومتری غرب بوکمال را به هم متصل می‌کند و با وجود خسارت ناشی از بمباران تانکرهای نفت به پل مذکور اما عبور و مرور خودروها از روی آن همچنان ممکن است.

این منابع گفتند: ائتلاف آمریکایی همه پل‌های موجود در روستاهای أبو الحسن، هجین، البحرة ، الشعیطات در ریف شرقی دیر الزور که محل عبور ریل قطار است نیز منهدم کردند .

به گفته این منابع، حملات هوایی شنبه شب ائتلاف آمریکایی به مناطق غیرنظامی در الشحیل، المیادین و البوکمال با کشته شدن بیش از پنجاه غیرنظامی همراه بود و بالگردهایی که به نظر می‌رسد انگلیسی بودند شهر المیادین را بارها هدف حملات کور خود قرار دادند.

ائتلاف آمریکایی طی روزهای گذشته پل‌های رابط بین کرانه های رود فرات در مناطق المیادین، البوکمال، العشارة، البصیرة، الطریف و النوام در ریف‌های شرقی و غربی دیر الزور را بمباران کرد.

یک منبع میدانی سوریه گفت: هدف آمریکا از بمباران پل‌های استراتژیک دیر الزور، گسترش مساحت جغرافیایی تحت نفوذ خود و مقابله با پیشروی ارتش سوریه در مبارزه با داعش است.
منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار