دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در طول تاریخ هرگاه صدای سازشکاری از درون کشور بلند شده، احتمال ناامنی چه از داخل و چه از خارج کشور افزایش یافته است.

احتمال ناامنی با بلند شدن صدای سازشکاران افزایش می‌یابد

به گزارش گلستان 24، سرلشکر محسن رضایی در دیدار با فرماندهان سپاه و جمعی از پاسداران این استان با تأکید بر این‌که فارس در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس سهم بسیار بزرگی داشته است، گفت: شهدای پرافتخار این استان نشان می‌دهند در فارس ذخیره‌های بزرگی از معنویت و ایثارگری وجود دارد.

محسن

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک انقلاب حسینی و جنگ ما نیز یک جنگ حسینی بوده است، افزود: انقلاب اسلامی پس از سقوط شاه و دفاع نیز پس از سقوط صدام پایان نیافته و زنده مانده و مبارزات ما نیز حسینی است و صدام سقوط کرده اما آن‌هایی که پشت سر او بودند نظیر آمریکا هنوز وجود دارند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ریشه در نهضت اباعبدالله‌الحسین (علیه‌السلام) دارد و نبرد حق علیه باطل است.

وی با اشاره به قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران گفت: موشک و نیروهای مسلح برای بازدارندگی است تا دشمنان مأیوس شوند و در بُعد فرهنگی و سیاسی نیز باید دشمن را عقب بزنیم، چراکه وظیفه داریم حرف حق را زده و از مبارزات مسلمانان حمایت کنیم.

رضایی افزود: حرف انقلاب اسلامی نفی تجاوز به کشورها، مردم‌سالاری دینی در کشورهای اسلامی و این‌که باید مستقل باشند و زیر بیرق آمریکا و غرب نباشند است.

وی با اشاره به عدم پایبندی آمریکا به برجام گفت: در مرحله عمل به تعهدات، با بانک‌های بزرگ دنیا جلسه می‌گذارند و می‌گویند مواظب باشید تحریم‌ها برداشته‌ شده اما مسائل دیگری وجود دارد و بانک‌های بزرگ دنیا را تهدید می‌کنند و می‌گویند تحریم را برداشته‌اند اما تهدید را جایگزین کرده‌اند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: دشمنان از صدای حق‌طلبی انقلاب اسلامی و حمایت انقلاب اسلامی از مبارزات حق‌گرایانه می‌هراسند و اگر یک‌ لحظه غفلت کنیم به ایران حمله می‌کنند، چراکه در طول تاریخ هرگاه صدای سازشکاری از درون کشور بلند شده احتمال نااَمنی چه از داخل و چه از خارج کشور افزایش یافته است.

وی ادامه داد: منظور از اقتداری که می‌گوییم یک اقتدار انقلابی است و امروز در رأس کشور و در سیمای رهبری اقتدار می‌بینیم.

رضایی اضافه کرد: اقتدار انقلابی با ادب، اخلاق، بصیرت و قاطعیت همراه بوده و با اقتدار استبدادی متفاوت است.

وی خطاب به پاسداران استان فارس گفت: برخی از من می‌پرسند چرا لباس پاسداری پوشیده‌ام که در پاسخ می‌گویم، روز نمایش اقتدار نظام و رهبری در داخل و خارج از ایران فرا رسیده و تهدیدات آغاز شده‌ که باید حوادث منطقه و این‌که مبارزه‌ای درحال انجام است را ببینید.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تشریح رفتار خصمانه عربستان و رژیم صهیونیستی در منطقه گفت: هدف از ایجاد اسرائیل تصرف قلب جهان اسلام و جلوگیری از ایجاد یک تمدن اسلامی در جهان بوده است و نیروهای وفادار به انقلاب باید متحد شوند، چراکه امروز با جنگ احزاب مواجه هستیم.

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار