وزیر دفاع سابق لبنان:

وزیر دفاع سابق لبنان تاکید کرد که دشمن صهیونیست جرئت تشدید تنش را ندارد و زمان آنکه اسرائیل بدون هراس از هرگونه پاسخی، اقدام قهر آمیز انجام دهد به سر رسیده است.

دوره بی پاسخ ماندن حملات اسرائیل بسر آمده است

به گزارش گلستان 24، عبدالرحیم مراد" وزیر دفاع سابق لبنان ضمن تبریک از عملیات جدید مقاومت علیه صهیونیست‌ها گفت:در ابتدا به مقاومت عظیم که جنایت اسرائیل در قنیطره را بی پاسخ نگذاشت درود می‌فرستم و تاکید می‌کنم که ما منتظر این پاسخ بودیم.

وی در خصوص احتمال پاسخ رژیم صهیونیستی به این عملیات و آغاز جنگ جدید گفت: مطمئنا دشمن صهیونیست در پاسخ به این عملیات بسیار مردد است زیرا در گذشته طعم جنگ علیه لبنان را چشیده است، در حالی که آن زمان مقاومت از نظر تعداد رزمندگان، تسلیحات و موشک به اندازه امروز مجهز نشده بود.

وزیر دفاع سابق لبنان تصریح کرد: به نظر من دشمن صهیونیست جرأت تشدید تنش را ندارد زمان آنکه اسرائیل بدون هراس از هرگونه پاسخی، اقدام قهر آمیز انجام دهد به سر رسیده است.

در پی عملیات پیچیده امنیتی مقاومت لبنان علیه یک کاروان نظامیان صهیونیست در مرز با فلسطین اشغالی، دست کم 17صهیونیست کشته و دهها تن دیگر زخمی شدند. در این حمله 9 دستگاه خودروی نظامی این رژیم کاملا منهدم شد. رژیم صهیونیستی به زخمی شدن 7 نظامی و کشته شدن دو نظامی دیگر این رژیم اذعان کرد.

حزب الله لبنان با صدور بیانیه شماره یک خود، مسئولیت این عملیات را که در آن تعدادی از نظامیان صهیونیست به هلاکت رسیدند، به عهده گرفت.

مقاومت لبنان اعلام کرد که "گردان شهدای قنیطره" ساعت 11:30 صبح بامداد امروز یک کاروان نظامی صهیونیست را هدف قرار دادند./سراج 24

ارسال نظر

آخرین اخبار