س از گذشت 26 سال از پایان جنگ تحمیلی کشور ایران سختی های بسیاری را متحمل شد تا بتواند به دستاوردها و پیشرفت های امروزش برسد.

جنگ امروز مسلمین با آمریکا

به گزارش گلستان 24، پس از گذشت 26 سال از پایان جنگ تحمیلی کشور ایران سختی های بسیاری را متحمل شد تا بتواند به دستاوردها و پیشرفت های امروزش برسد. جنگ به ظاهر تمام شد و صدام به سزای عملش رسید. اما ویرانی های ناشی از جنگ نیاز به بازسازی داشت. اما روحیه خانواده هایی که عزیزی را از دست داده بودند به این راحتی ترمیم نمی شد. بخصوص آنهایی که پیکری هم از شهیدشان نداشتند و مهر گمنام بر پیشانی اش بود. اسیران جنگی آزاد شدند و به کشور بازگشتند. اما خاطرات زندان های مخوف صدام همواره همراهشان بود.

و سرانجام سهم جانبازان از این بازسازی ها چیزی جز تحمل درد نبود. دردهای روحی و جسمی که ناشی از دیدن جنایت های جنگ و از دست دادن دوستانشان بود. و از همه مهم تر اثر بمب های شیمیایی صدام بود که در شکل تاول و تنگی نفس در میان آسیب دیدگان بروز نمود. مجامع جهانی در برابر این جنایت صدام  سکوت کردند و خود را به فراموشی زدند که یک روز عامل این جنایت ها را از لیست تروریست حذف کردند و از برای یک چنین جنایت هایی حمایت کردند.

آثار جنگ هنوز در چهره جانبازان و خانواده شهدا و آزادگان نمایان است. جنگ بخشی از خاطرات این ملت است که هیچگاه نباید فراموش شود. چرا که سند بد طینتی آمریکاست. گواهی ست بر اینکه هیچ وقت نمی شود به آمریکا اعتماد کرد. دست آمریکا به خون کودکان ایرانی آغشته است. لبخندهای پیش رویش را نمی شود باور کرد، چرا که خنجرهایی که از پشت بر جگرهایمان وارد کرد محسوس تر اند.

آمریکا امروز هم جنگ را علیه اسلام و مسلمین علی الخصوص ایران که قدرت برتر در منطقه و جهان اسلام است پیش می برد. او به دنبال باز پس گیری قدرت و نفوذ  از دست رفته اش در منطقه است. سالها پس از انقلاب ایران ملت های منطقه با الگو گیری از انقلاب ایران و شکست آمریکا در جنگ، جرات پیدا کردند و عطر بیداری اسلامی را در جهان اسلام منتشر کردند.

اما از پایان جنگ تاکنون امریکا به طرق مختلف برای حمله به ایران قدم برداشته است.حمایت و پناه دادن به گروهک منحوس مجاهدین خلق، حمایت از گروهک پژاک، حمیات از گروهک تروریستی جندالشیطان به سرکردگی ریگی، تحریم های فراگیر ایران در عرصه اقتصادی و بلوکه کردن اموال کشور و از همه این ها مهم تر حمله همه جانبه و تمام عیار فرهنگی به کشور. ترویج ماهواره در میان مردم ایران و پخش فیلم هایی که با هدف از بین بردن خانواده ایرانی به زبان فارسی دوبله شده اند و حتی اختصاص شبکه برای آن. ترویج مد و مدگرایی در میان جوانان و تغییر ظاهر آنها. بت کردن الگوهایی در میان نوجوانان که از سبک لباس پوشیدن تا نوع زندگی و رفتارهای روزمره شان پر از فساد و بی بند و باری ست.

و امروز هم پشت میز مذاکره با لبخندهای دروغین در ظاهر یک دوست که پس از خوش قولی ایران و تعطیلی بسیاری از صنایع هسته ای کشور، خلف وعده کردند و دوباره خاطرات تلخ ایرانی ها از آمریکا را زنده کردند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار