یادداشتی به قلم مهدی محمدی

مهدی محمدی کارشناس مسائل سیاسی در کانال تگرامی اش نوشت: «حسن روحانی می خواهد در انتخابات با کارنامه صفر شاگرد اول شود. »

حسن روحانی می خواهد در انتخابات با کارنامه صفر شاگرد اول شود.

به گزارش گلستان24، مهدی محمدی کارشناس مسائل سیاسی و از اعضای سابق دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی مطلبی را با عنوان «حسن روحانی می خواهد در انتخابات با کارنامه صفر شاگرد اول شود» در کانال تلگرامی اش منتشر کرد.

وی نوشت:

پس از پرونده فیش های نجومی، سلسله ای از شبه افشاگری ها توسط یک کانال تلگرامی خاص به راه افتاده که در هیچ کدام حقیقت حتی شباهتی به آنچه ادعا می کنند ندارد. از تلاش برای اتهام زدن به ذاکران امام حسین، تا املاک واگذار شده در تعاونی های شهرداری و اینک ماجرای یک قاری قرآن. حقیقت در هیچکدام از این موارد البته در پرده نخواهد ماند اما من در این اندیشه ام که همه این بازی ها - و بازی های دیگری که عن قریب از راه خواهد رسید- برای پنهان کردن کدام راز مهیب و یا مقدمه سرهم کردن کدام دروغ بزرگ است؟ تا چند روز دیگر حکم پرونده کرسنت اعلام خواهد شد و هنوز نام رشوه گیرنده بزرگ که یک قلم ١٥ میلیارد دلار روی دست ملت گذاشته فاش نشده است. آن کانال کذایی هم وصل به کسانی است که کرسنت فقط یکی از پرونده های نجومی آنهاست. اضافه کنید چند ماه دیگر انتخاباتی در پیش است که در آن حسن روحانی می خواهد با کارنامه صفر شاگرد اول شود. آیا میان اینها ربط و نسبتی هست؟


انتهای پیام /

ارسال نظر

آخرین اخبار