عوامل لانه جاسوسی آمریکا؛

«ایران که من و همکارانم را پیش از این به گروگان گرفته بوده است، هیچ تغییری در مسیر خود نداده است و برجام نیز نتوانسته تغییری در مواضع جمهوری اسلامی ایجاد کند.»

رئیس‌جمهور آینده باید رویکردی تند در قبال ایران اتخاذ کند

به گزارش گلستان24، مجله "تایم" آمریکا (Time) با انتشار گزارشی تحت عنوان "رئیس جمهور آینده آمریکا باید به ایران سخت بگیرد" به انعکاس اظهارات یکی از عوامل لانه جاسوسی آمریکا -که در زمان تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران دستگیر شده بوده - در این رابطه پرداخته است.

عوامل لانه جاسوسی آمریکا

در این گزارش آمده است: «"بری روزن" که یکی از نجات یافتگان بحران گروگان گیری ایران در سال 1979 و همچنین از مشاوران گروه "متحد علیه توافق هسته ای ایران" است با اشاره به ایران می گوید: "اکنون که نزدیک به 40 سال از زندانی شدن و شکنجه شدن من در ایران می گذرد، هیچ چیز تغییری نکرده است.»

در ادامه این گزارش به نقل از "روزن" آمده است: «هفته آینده ده ها میلیون آمریکایی برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 پای صندوق های رای خواهند رفت. این هفته همچنین سالگرد 37مین سال گروگان گرفته شدن کارمندان سفارت آمریکا در تهران است که برای مدت 444 روز در بحران گروگان گیری ایران اسیر بودند.

در کمپین های انتخاباتی نمایندگان ریاست جمهوری آمریکا، توجه کافی به موضوع ایران و سیاست خارجی در قبال این کشور نشده بود. این بی توجهی در حالی صورت می پذیرد که ما در حساس ترین برهه زمانی در دهه های اخیر قرار داریم و توافق هسته ای با ایران به تازگی انجام شده و در عین حال ایران به رفتارهای خصمانه خود ادامه می دهد.

امزدهای ریاست جمهوری آمریکا و قانونگذاران آمریکایی در کنگره باید بدانند که ایران جمهوری اسلامی که من و همکارانم را پیش از این به گروگان گرفته بوده است، هیچ تغییری در مسیر خود نداده است و برجام نیز نتوانسته تغییری در مواضع ایران ایجاد کند.

رئیس جمهور آینده آمریکا، نباید توجهی به این مسئله داشته باشد که چه شخصی در انتخابات آینده ریاست جمهوری ایران پیروز می شود چرا که رویکرد کلی نظام ایران با تغییر مسئولین، تغییری نخواهد کرد و به هر حال تمایلی برای همکاری با غرب در ایران وجود نخواهد داشت. رئیس جمهور آینده آمریکا باید رویکردی سرسختانه و تند در قبال ایران اتخاذ کند و در حیطه سیاست خارجی به طور خاص بر ایران متمرکز شود.»


منبع : جام

ارسال نظر

آخرین اخبار