رهبر معظم انقلاب و سردار سلیمانی کتاب «کریمانه» در کنار روایت ساده و گزارشی کامل از دیدار خانواده‌های شهدای استان کرمان با رهبر انقلاب، در خود تصاویری منتشر نشده از این جلسات دارد که بر زیبایی کتاب افزوده است.

عکس‌های تازه منتشر شده از همراهی سردار سلیمانی با رهبر معظم انقلاب

کتاب «کریمانه» سومین گزارش از دیدار خانواده‌های شهدا با رهبر معظم انقلاب است که این‌بار به روایت روز دیدار خانواده‌های شهدای استان کرمان با ایشان اختصاص دارد. کتاب یک گزارش کامل از گذشته و حال خانواده‌های شهداست که از خاطرات خانواده شهدا درباره شهدا آغاز می‌شود و به ماجرای دیدار ختم می‌شود.

همراهی سردار سلیمانی با رهبر معظم انقلاب

«کریمانه» گزارشی کامل و بی‌نقص از دیداری است که در سال 84 صورت گرفته است. انتشارات صهبا که این کتاب را به چاپ رسانده، سعی کرده تا با پیاده‌سازی اسناد به یادگار مانده از آن دیدارها، گزارشی کامل ارائه دهد. از سوی دیگر،‌ تدوین‌کنندگان کتاب به ذکر ماجرا بسنده نکرده و با نوشتن حاشیه‌هایی از این روزهای خانواده شهدا، بر جذابیت کتاب افزوده‌اند.

این اثر نیز همانند کتاب قبلی از این مجموعه که با عنوان «مسیح در شب قدر» به چاپ رسیده است، نثری ساده اما دلنشین دارد. حواشی سفر رهبر معظم انقلاب به کرمان در سال 84 نیز بر حلاوت مطالب افزوده است.

یکی از بخش‌های دیدنی کتاب که شاید برای خیلی‌ها جالب باشد، انتشار تصاویر همراهی سردار قاسم سلیمانی با رهبر معظم انقلاب در این دیدارهاست که برای نخستین‌بار منتشر می‌شود. رهبر معظم انقلاب در یکی از این دیدارها می‌فرمایند: «اولین کسی که در این مجموعه ما، به حسب قاعده، حق شفاعت دارند، این شهیدها هستند و امثال این شهیدها. دوم؛ پدر و مادر شهدا هستند، این آقا و این خانم؛ و شماها هستید. اگر نوبت شفاعت به آدم‌ها برسد_که در ردیف شما نیستند_ آن وقت به کسان زیادی ممکن است برسد؛ که ممکن است ما جزو آنها باشیم. ممکن است نباشیم. ما سعادتمان به این است و آرزویمان به این است  مشمول شفاعت خوبانی از قبیل این شهدا و امثال این‌ها باشیم.»

بعد رهبر انقلاب خم می‌شوند و با نگاهی به حاج قاسم سلیمانی می‌گویند: «این حاج قاسم هم از آنهایی است که شفاعت می‌کند انشاالله».


منبع : تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار