العبادی:

نخست‌وزیر عراق با بیان اینکه نیروهای عراقی هرگز از نبرد موصل عقب‌نشینی نمی‌کنند، گفت: مژده آزادسازی موصل به‌زودی به همه مردم عراق داده می‌شود.

نیروهای عراقی هرگز از نبرد موصل عقب‌نشینی نمی‌کنند

به گزارش گلستان24، حیدر العبادی نخست‌وزیر عراق که امروز به منطقه برطله در شرق موصل سفر کرده بود، گفت: نیروهای عراقی در نبرد علیه تروریسم هرگز عقب‌نشینی نخواهند کرد.

العبادی

وی افزود: مژده آزادسازی شهر موصل به‌زودی به همه عراقی‌ها داده می‌شود.

العبادی با بیان اینکه همکاری زیادی بین این نیروها و اهالی مناطق آزادشده وجود دارد، گفت: دولت هرگز اجازه خطا از سوی نیروهای امنیتی علیه اهالی مناطق آزادشده را نمی‌دهد.

العبادی با تأکید بر اینکه توهین به نیروهای داوطلب مردمی غیر قابل قبول است، گفت: برخی تلاش می‌کنند که بین‌ مردم عراق بر اساس قومیت و مذهب فرق قائل شوند، اما عراقی‌ها اتحاد خود را در این نبرد ثابت کردند.

نخست‌وزیر عراق همچنین خطاب به دستگاههای امنیتی در بغداد و سایر استانها گفت که مراقب باشند زیرا ممکن است داعش دست به اقدامات تروریستی بزند.

حیدر العبادی نخست‌وزیر عراق، بامداد دوشنبه 26 مهر از آغاز عملیات آزادسازی شهر موصل از چنگ گروه داعش خبر داد.

ارتش عراق امروز شنبه از آزادسازی 165 منطقه از ابتدای عملیات آزادسازی موصل تا عصر جمعه گذشته از چنگ گروه تروریستی داعش خبر داد.

گروه تروریستی داعش سحرگاه روز بیستم خرداد (10 ژوئن) سال 1393 به موصل مرکز استان نینوا و دومین شهر بزرگ عراق واقع در 400 کیلومتری بغداد پایتخت این کشور حمله کرد و این شهر را به تصرف خود درآورد.

عملیات موصل، بزرگ‌ترین عملیات نظامی نیروهای عراقی از زمان حمله نظامی آمریکا به این کشور در سال 2003 میلادی است.
منبع : تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار