رسانه‌های بیگانه با اشاره به اینکه مخاطب سخنان امروز آیت الله آملی لاریجانی، آقای حسن روحانی می‌باشد که در نمایشگاه مطبوعات تهران گفته بود: «از قلم شکسته و دهان بسته کاری ساخته نیست.‏ نباید با بهانه‌های واهی، قلم‌ها را شکسته و دهان‌ها را ببندیم» به انعکاس این خبر مبادرت ورزیدند.

رسانه‌های بیگانه؛ رئیس قوه قضا، روحانی را به "دورویی" متهم کرد!

به گزارش گلستان24، آیت‌الله صادق لاریجانی، رئیس قوه قضائیه روز دوشنبه ۱۷ آبان بدون نام بردن از فرد خاصی گفت: «برخی می‌گویند قلم‌ها را به بهانه‌های واهی نشکنیم یا دهان‌ها را به بهانه‌ای غیر اساسی نبندیم؛ واضح است خطاب آنان به دستگاه قضایی است. این نوعی افترا به قوه قضاییه است و بلکه توهین و عجیب است کسانی که چنین افتراها و اهانت هایی را به قوه قضاییه روا می دارند، مدام هم دم از اخلاق و اسلام می‌زنند.»

رسانه‌های بیگانه با اشاره به اینکه مخاطب سخنان امروز آیت الله آملی لاریجانی، آقای حسن روحانی می‌باشد که در نمایشگاه مطبوعات تهران گفته بود: «از قلم شکسته و دهان بسته کاری ساخته نیست.‏ نباید با بهانه‌های واهی، قلم‌ها را شکسته و دهان‌ها را ببندیم» به انعکاس این خبر مبادرت ورزیدند.

بی بی سی: [آیت الله] صادق لاریجانی، رئیس قوه قضاییه ایران گفته‌های اخیر حسن روحانی درباره برخورد با مطبوعات را افترا و توهین خوانده و رئیس جمهور ایران را به دورویی متهم کرده است.

صدای آمریکا: [آیت الله] صادق لاریجانی، حسن روحانی را متهم کرده که خود خواستار برخورد با برخی مطبوعات است اما «ندای آزادی مطبوعات» سر می‌دهد. این تنش در پی سخنرانی حسن روحانی در نمایشگاه مطبوعات ایجاد شده است.

رادیو فردا: رییس قوه قضاییه از سخنان دوگانه درباره‌ی مطبوعات انتقاد کرد

رادیو فرانسه: [آیت الله] صادق لاریجانی از درخواست روحانی از [آیت الله]خامنه‌ای برای برخورد با مطبوعات خبر داد.

دیگربان: [آیت الله] صادق لاریجانی این پرسش را از حسن روحانی مطرح کرده که «این‌گونه افتراها و توهین‌ها با کدام اخلاق و اسلام، سازگار است؟ این‌گونه افتراها به قوه قضائیه به سود چه کسی است؟»
منبع : جام

ارسال نظر

آخرین اخبار