سال 88 پس از شکست انتخاباتی یک حزب و مخصوصاً یک نامزد ریاست جمهوری، با کمک های پشت پرده آمریکا و اسرائیل و انگلیس و برخی دیگر از کشورهای هرج و مرج هایی در ایران صورت گرفت که در حمیات از نامزد شکست خورده بود. معترضان اذعان داشتند که در شمارش آراء تقلب صورت گرفته است.

آمریکا در آتش فتنه  خود

به گزارش گلستان24، سال 88 پس از شکست انتخاباتی یک حزب و مخصوصاً یک نامزد ریاست جمهوری، با کمک های پشت پرده آمریکا و اسرائیل و انگلیس و برخی دیگر از کشورهای هرج و مرج هایی در ایران صورت گرفت که در حمیات از نامزد شکست خورده بود. معترضان اذعان داشتند که در شمارش آراء تقلب صورت گرفته است.

سوزاندن سطل زباله، اتوبوس های واحد، شکستن شیشه مغازه ها و مهم تر از همه هتک حرمت به اعتقادات ملت گوشه ای از اعتراضات و هنجارشکنی های این معترضان بود. شورای نگهبان از تمامی نامزدها می خواهد که اگر اتراضی دارند قانونی اقدام کنند و ما پیگیری جدی خواهیم کرد. اما نامزدهای معترض با لجبازی تنها هرج و مرج خیابانی را راه گرفتن حق خود می دانند نه قانون!

در آن شلوغی های فتنه در ایران، کشورهایی بودند که هیزم در آتش فتنه می انداختند و با حمایت از معترضان، کارشان را نوعی انقلاب معرفی می کردند و از هر طریقی به آنها کمک می کردند. مهمترین این کشورها آمریکا بود که نقش به سزایی در فتنه 88 داشت.

حال امروز همین آمریکای طرفدار آزادی و حقوق بشر دچار چنین فتنه مشابهی شده است. پس از اعلام نتیجه انتخابات و پیروزی ترامپ, عده زیادی از مردم آمریکا در اعتراض به نتیجه انتخابات به خیابان ها ریختند و با آتش زدن سطل های زباله و... اقدام به شورش و هرج و مرج در خیابان های آمریکا کردند.

آمریکا که خود حامی معترضین انتخابات در ایران و آزادی بیان بود اکنون در حال سرکوب مخالفین کشور خود است. از اینجاست که قصد شوم و دشمنی عمیق این کشور با ایران بیشتر از پیش نمایان می شود. اگر این اعتراضات در ایران بود مجامع بین المللی و کشور های غربی در بوق و کرنا می کردند که ایران تروریست است و آزادی بیان بیان در ایران وجود ندارد.

همچنان که تا چندین سال پس از فتنه، ادعاهای ضد و نقیضی از کشتن معترضان توسط دولت ایران در رسانه هایشان اعلام می کردند و هر چند وقت یکبار این شایعه را تکرار می کنند. اما هیچکدام از آن مجامع حامی حقوق بشر نمی گویند چرا الان این سرکوب ها در آمریکا اتفاق می افتد یا چرا نژاد پرستی در آمریکا به بهای کشتن سیاه پوستان توسط نیروهای امنیتی این کشور تمام می شود.

خلاصه این دم خروس آمریکاست که هر روز نمایان تر می شود. آمریکا امروز چوب دخالت هایش در امور داخلی کشورهای جهان را می خورد.


انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار