نتشار مستنداتی از جاسوسی همسر مجری BBC در ایران توسط خبرگزاری فارس حواشی مختلفی را به دنبال داشت، اما چرا پدر "شبکه نفوذ به رسانه‌های داخلی" از لو رفتن هویت همسر همکارش در BBC عصبانی شده است؟!

لگدپراکنی پدر شبکه نفوذ از افشاگری خبرگزاری فارس!

به گزارش گلستان24، انتشار خبر سفرهای مخفیانه همسر یکی از کارمندان شبکه دولتی انگلیس به تهران و حضور وی در محافل غیر مرتبط با حوزه کاری مورد ادعای واکنش‌های گسترده‌ای را به همراه داشت.

همسر مجری BBC

علی رغم مستند بودن تمام مطلب مطروحه در این گزارش، رعنا رحیم پور مجری و دیگر کارمندان شبکه بی بی سی فارسی به همراه برخی رسانه‌های اصلاح‌طلب داخلی از این افشاگری برآشفته و با آدرس غلط دادن سعی در پوشاندن اصل ماجرا کردند!

رعنا رحیم پور به همراه همسرش!

بر همین اساس، رعنا رحیم‌پور با انتشار توئیتی با "رد نکردن سفرهای همسرش به ایران" با مقید کردن آن به "سال‌های اخیر" اصل سفرهای متعدد دومینیک هربرت به ایران را تأیید کرد.

توئیت رعنا رحیم پور در واکنش به افشاگری فارس

مسعود بهنود جاسوس سابقه‌دار و جیره خوار امروز دستگاه MI6 که سال گذشته در عزای انهدام شبکه نفوذ خود در رسانه‌های داخلی نشست، گویا آنچنان از افشای این مساله دچار حمله عصبی شد که نقاب از چهره همیشه آرام و به ظاهر مودب خود برداشته و اینگونه مودبانه متنی را بر روی توئیتر خود قرار داد!

چرا مسعود بهنود که سالیان درازی است از کیسه دشمن دیرین و خبیث این ملت برای گذران زندگی ارتزاق می‌کند، پس از افشای این مسئله ناگهان نگران بیت‌المال و وزارت ارشاد شده است؟!

اما چرا کارمندان شبکه دولتی انگلیس به جای پاسخگویی به مستندات موجود در خبر تنها با لحنی عصبانی به "تکذیب" آن و حمله به خبرگزاری فارس پرداختند؟

آیا به جای اتهام زنی، بهتر نیست رعنا رحیم پور پاسخ دهد اگر همسر وی در "سال‌های اخیر" رفت و آمدی به ایران نداشته است، چرا سعی در پنهان کردن هویت وی داشته و با وجود انتشار تصاویر متعدد از خود در کنار وی، اما حاضر به نشان دادن چهره "دومینیک هربرت " نبوده و به انتشار تصاویری از "سایه" یا "پشت سر" او اکتفا می‌کرده است؟ آیا دلیل اصلی وحشت وی از لو رفتن نام، شغل و هویت همسرش جز ترس از افشای برنامه جاسوسی همسرش بوده است؟

 

علی رغم علاقه شدید رعنا رحیم پور به انتشار تصاویر خود به همراه مردان دیگر، چند تصویر بالا تنها تصاویری است که وی از همسر خود تا پیش از گزارش فارس منتشر کرده بود!

اما نکته قابل تامل ادعای این مجری بی بی سی مبنی بر عدم آشنایی همسرش با بازیگران ایرانی بوده است! 

این مسئله نشان می‌دهد وی حتی گزارش مورد اشاره را مشاهده نکرده است زیرا در این گزارش، تصویری از حضور "دومینیک هربرت " در مهمانی بازیگران ایرانی منتشر شده است و این مسئله نیاز به توضیح ندارد که همگان می‌دانند با توجه به برخی محدودیت‌های خاص، هر کسی نمی‌تواند در اینگونه محافل حضور پیدا کند!

ادعای مضحک مجری BBC مبنی بر عدم آشنایی همسرش با بازیگران ایرانی علی رغم ثبت این عکس صمیمانه در یک محفل دوستانه!

"دومینیک هربرت" مدیر بخش خاورمیانه شرکت فِدِلِتی اینترنشنال (FIDELITY INTERNATIONAL) که مدعی فعالیت در حوزه آموزش جذب سرمایه و خدمات مشاوره‌ای به شرکت‌های بازرگانی است در سفرهای خود به ایران از حضور مشکوک در مناطق مختلف کشور باز نمانده و به بهانه بازدید از اماکن تاریخی کشور به مناطق مختلفی سر زده است!

حضور همسر مجری BBC فارسی در یکی از خانه‌های تاریخی ایران!

اکنون با توجه به افشای این موضوع و واکنش شتاب‌زده کارمندان شبکه دولتی انگلیس که بیشتر مؤید عصبانیت آنها از لو رفتن هویت یکی از نفوذی‌های خود به داخل است، مجددا نیاز است مسئولان به این پرسش‌ها پاسخ دهند:

1- با توجه به تشدید تلاش غرب و عوامل آن برای نفوذ در ایران، چه کسانی اقدام به دعوت از این افراد به داخل از کشور کرده‌اند؟

2- کوتاهی کدام نهاد یا سازمانی موجب شده است تا جاسوسان و عوامل سرویس‌های امنیتی غربی به این آسانی وارد کشور شوند؟

3-  اهداف اصلی سفرهای متعدد این فرد به ایران چه بوده است؟

4- دلیل علاقه‌مندی وی به حضور در محافلی مانند مهمانی‌های هنرمندان و... چیست و آیا این ارتباط گیری با آنها در جهت جذب بازیگران ایرانی و کشاندن آنها به مسیری بر خلاف منافع ملی بوده است؟

5- با توجه به ضربه خوردن شبکه نفوذ بی‌بی‌سی فارسی در کشور (آبان ماه سال 94) و دستگیری برخی عوامل ضدانقلاب در رسانه‌های داخلی، آیا در پشت پرده ارتباط‌گیری همسر مجری شبکه دولتی انگلیس با برخی محافل داخلی، برنامه‌ای در جهت احیای ساختار منهدم این شبکه در حال پیاده شدن است؟


منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار