تداوم انتقادات از نماینده کم کار گرگان و آق قلا ؛

دکتر تربتی نژاد باید درک کند که صرفا نماینده اتحادیه انجمن های اسلامی گلستان و یا 75323 نفری که به ایشان را داده اند نیست بلکه بر اساس سوگندی که یاد کرده ،در برابر تمام ملت مسئول هستند.

انتقاد یک فعال سیاسی اصلاح طلب از نماینده گرگان / تربتی نژاد بهتر است به فکر مردم باشد نه این منازعات غیر ضروری !!

به گزارش گلستان 24 به نقل از گلستان ما یک فعال سیاسی اصلاح طلب گرگانی نوشت : "در اینکه تضارب و اختلاف نظر نخبگان سیاسی امری محترم و در چارچوب قانون و اخلاق مبارک می باشد تردیدی وجود ندارد و اساسا با استقبال افکار عمومی نیز مواجه می شود اما اگر این اختلاف سلایق مبدل به منازعه سیاسی شود ابتدایی ترین نتیجه آن بی ثباتی را به دنبال خواهد داشت و طبیعی است در چنین شرایط غیر ضروری، جامعه وارد فضای بحران و نظام سیاسی با تهدید مواجه می شود.

 فعال سیاسی اصلاح طلب

لغو سخنرانی دکتر علی مطهری در مشهد منجر به واکنشهای گسترده در بالاترین سطوح تصمیم گیرنده کشور ( روئسای قوای سه گانه ) و جامعه مدنی شد که رگه هایی از منازعه را متبادر می کرد این واکنش ها و حاشیه ها با مطلبی از حجت الاسلام احمدرضا احمدی رئیس سابق شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان نیز در فضای رسانه ای انعکاس یافت که با پاسخ دکتر مطهری همراه شد.

اگرچه نگارنده این سطور اختلاف نظر مطلق با محتوای تند جناب احمدی دارد اما پاسخ آقای مطهری آنهم در جایگاه نائب رئیسی مجلس را احساسی و بدور از اخلاق تصور می نماید، اگر حجت الاسلام احمدی اعدام و در بخشی دیگر حکم بر نجس بودن را صادر می نماید، دکتر مطهری نیز با عدول از شعار زنده باد مخالف من که در مقابل مواضع اینچنینی نضج و از سوی رهبر اصلاحات مطرح و در جامعه استقبال شد، الفاظ مناسبی را به کار نبرد.

اما در تحولی دیگر در همین ارتباط دکتر نور محمد تربتی نژاد یکی از نمایندگان مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی برای اولین بار پس از احراز مقام نمایندگی دست به قلم شد و انتقاد از حجت الاسلام احمدی را در دستور کار قرار داد.

اگرچه موضوعاتی نظیرگزارش عملکرد از زمان احراز مقام نمایندگی، منطقه آزاد تجاری اینچه برون، منطقه گردش گری آشوراده، پروژه اکتشاف هیدروکربن در صوفیکم آق قلا، پی گیری مطالبات بخش کشاورزی استان، حمایت از تحولات عمرانی گرگان ، تعامل و تشریک مساعی مسئولان و نخبگان استان و چندین و چند پروژه توسعه ای دیگر که می تواند منشا تحولات مثبت در منطقه باشد نیز می توانست انگیزه لازم برای نوشتن را در دکتر تربتی نژاد ایجاد نماید.

دکتر تربتی نژاد باید درک کند که صرفا نماینده اتحادیه انجمن های اسلامی گلستان و یا 75323 نفری که به ایشان را داده اند نیست بلکه بر اساس سوگندی که یاد کرده اند و بر طبق اصل 84 قانون اساسی در برابر تمام ملت مسئول هستند و سوگند یاد کرده اند که در گفته ها ، نوشته ها و اظهار نظرها آزادی مردم و تامین مصالح آنها را در نظر داشته باشند.

حداقل انتظار از دکتر تربتی نژاد که ریشه در جریان اصلاح طلبی دارد آن بود که بجای دامن زدن به این منازعه غیر ضروری در تلطیف فضا تلاش نماید و اجازه ندهد شعار زنده باد مخالف من در حد شعار در حوزه انتخابیه باقی بماند.

منبع : کانال تلگرامی گلستان تا توسعه

 

ارسال نظر

آخرین اخبار