دبیر حزب موتلفه اسلامی استان تهران:

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان تهران گفت که حزب متبوعش در انتخابات ۹۶ بر ائتلاف اصولگرایان پایبند است.

حزب موتلفه در انتخابات ۹۶ بر ائتلاف اصولگرایان پایبند است

به گزارش گلستان24 ، محسن قناعت دبیر حزب موتلفه اسلامی استان تهران در دیدار با حجت‌الاسلام نوروزی امام جمعه اسلامشهر ،ضمن توضیح مختصری از فعالیت‌های حزب در سراسر کشور بیان داشت: حزب موتلفه اسلامی برای کلیه استانها و شهرستانهای تابعه برنامه بومی اداره کشور را تدوین نموده و تمام نقاط ضعف و قوت شهرستانها را توسط کارشناسان خود رصد کرده که مطابق با ظرفیت های موجود،برنامه راهبردی ارائه شده است.

وی افزود: همچنین به پشتوانه این برنامه بانک اطلاعات مدیران حزب  تکمیل شده است که توسط آنها بتواند این برنامه ها را اجرایی نماید.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان تهران تصریح کرد: حزب موتلفه اسلامی فعالیت انتخاباتی خود را آغاز نموده و نظرسنجی های خود در خصوص نحوه حضور حزب در عرصه انتخابات را کامل کرده است.سیاست های کلان انتخاباتی توسط شورای مرکزی تصمیم گیری می شود.

قناعت افزود:حزب قصد دارد در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 نامزد مستقل معرفی کند ولی همچون دوره‌های گذشته انتخاباتی منافع ملی و کشور را بر منافع خود ارجح دانسته و بر ائتلاف اصولگرایان پایبند خواهد بود.

دبیرحزب موتلفه اسلامی استان تهران اظهار داشت: با توجه به برنامه مناسب حزب در اداره کشور امیدواریم ائتلاف اصولگرایان بر نامزد حزب موتلفه اسلامی خواهد بود.

در این دیدار حجت الاسلام نوروزی امام جمعه محترم شهرستان اسلامشهر نیز گفت:حزب موتلفه اسلامی حزبی باسابقه و انقلابی و ولایی است و پیرو مقام معظم رهبری بوده است.بزرگان مطرحی از جمله مرحوم حبیب الله عسگراولادی دراین حزب حضور داشته و دارند.

وی ادامه داد: موتلفه در انتخابات گوناگون نقش بسزایی در ائتلاف اصولگرایان داشته و باید سعی نماییم در معرفی افراد صالح کوتاهی نشود.

انتهای پیام /تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار