خط حزب‌الله شماره 59 منتشر شد؛

هفته‌نامه‌ خط حزب‌الله در گزارشی با عنوان «شتاب‌زده و بدون ضمانت» به تبیین عجله در بررسی و اجرا و عدم دریافت تضمین کتبی از دولت آمریکا بعنوان دو عامل مهمی که منجر به عدم توفیق برجام شده‌اند پرداخته است.

«خط حزب‌الله»؛ تذکر رهبر انقلاب به مسئولین برای رفع مشکلات مردم

به گزارش گلستان24،به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، پنجاه و نهمین شماره‌ هفته‌نامه‌ خبری-تبیینی خط حزب‌الله با سخن هفته‌‌ای در خصوص تذکر رهبر انقلاب به مسئولان برای توجه به مشکلات مردم با عنوان «حل مشکلات مردم در صدر اولویت‌ها» منتشر شد.

هفته‌نامه‌ی خط حزب‌الله در گزارش هفته‌ خود؛«شتاب‌زده و  بدون ضمانت» به تبیین عجله در بررسی و اجرا و عدم دریافت تضمین کتبی از دولت آمریکا بعنوان دو عامل مهمی که منجر به عدم توفیق برجام شده‌اند پرداخته است.

رهبر انقلاب در 16 خرداد امسال فرمودند: «بنده خودم وقتی‌که به فکر این جوان بیکار می‌افتم [شرمنده میشوم‌]. در بعضی از شهرستان‌ها بیکاری بالا است... وقتی انسان این را میبیند شرمنده میشود؛ یعنی شرمندگی بنده‌ی حقیر از ملاحظه‌ی این آمار و مطالعه‌ی این حقیقت، از شرمندگی آن جوانی که بیکار میرود خانه و دستش چیزی نیست، کمتر نیست، بلکه بیشتر است؛ این را باید برطرف بکنیم.»

عکس ویژه‌ی این هفته‌ی نشریه، تصویری از سخنرانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در افتتاحیه مجلس دوم به مناسبت شهادت آیت‌الله مدرس و روز مجلس است.

نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلوی اعلانات، A۴ جهت مطالعه و A۳ برای چاپ و تکثیر بر روی پایگاه KHAMENEI.IR قرار گرفته است و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.
برای دسترسی به آرشیو نشریه هم می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.
 دریافت "خط حزب‌الله" نسخه‌ی مطالعه (A۴) |  دریافت نسخه‌ی چاپ (A۳)

منبع:عمارنامه

ارسال نظر

آخرین اخبار