حاشیه‌های داغ بهارستان؛

پنجاه و یکمین جلسه علنی مجلس با مشاجره دو نماینده مجلس همراه شد.

 مشاجره پزشک و قاضی در صحن!/ تهمت نزن! من سیاسی‌بازی نمی‌کنم!

 پنجاه و یکمین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی از حواشی بی‌بهره نماند.

 

به گزارش گلستان24، مجلس امروز از ابتدا به ریاست مسعود پزشکیان آغاز به کار کرد و در ادامه طرح تقویت و توسعه نظام استاندارد، اعاده شده از شورای نگهبان را در دستور کار خود قرار داد.

حاشیه‌های داغ بهارستان

اما ماجرای بررسی این طرح از جایی در مجلس داغ شد که بسیاری از نمایندگان مخالف بند یک این طرح و گاهی بندهای بعدی آن بودند.

 

تا جایی که نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه تریبونش باز شد و درباره بندی که هنوز مورد بررسی قرار نگرفته، بازار مخالفت‌ها را داغ‌تر کرد.

 

قاضی‌پور که از ابتدا با لحنی مخالف، اظهارات خود را آغاز کرد در ادامه قصد داشت مسعود پزشکیان را به نوعی متوجه مخالفت خود کند اما به قدری در مخالفت خود اصرار داشت که کار به جاب باریک کشیده شد.

 

نایب رئیس کاپشن به تن مجلس در ادامه و پس از استماع تذکر قاضی‌پور به وی  گفت که شما کدام بند از موضوع را مورد بحث قرار دادید که ما نمی‌دانیم کجاست؟

 

 قاضی پور در جواب گفت: بندهای بعدی این طرح اعاده شده، منظور بنده است. که پزشکیان در ادامه مجددا خطاب به وی گفت بگذارید زمانش که رسید تذکر دهید چرا از الان تذکر می‌دهید.

 

قاضی‌پور در جواب به پزشکیان گفت ما از رئیس مجلس می خواهیم دقت بیشتری داشته باشد.

 

قاضی پور که بی‌خیال ماجرا نبود مجددا به پزشکیان که مقداری بی صراحت حرف می‌زد گفت: آقای دکتر شما گوش نکردید! شما هم آن بالا سیاسی‌بازی می‌کنید ... !

 

این در حالی بود که در ادامه پزشکیان به حالت و خطاب به وی گفت: آقای قاضی‌‌زاده بهتر است این حرف را نزنید ...

 

پزشکیان که نام قاضی‌پور را به خطا قاضی‌زاده بیان کرده بود در ادامه مورد واکنش این نماینده قرار گرفت.

 

قاضی‌پور خطاب به وی گفت آقای پزشکیان بنده قاضی‌پور هستم. 

 

اما پزشکیان این بار  به صراحت به قاضی‌پور گفت: لطفا حرف خودت را بزن و بی‌خود تهمت نزن ...

 

در ادامه اما مشاجره این نماینده ترک زبان مجلس که به تازگی فراکسیونی برای قومیت ترک در مجلس تشکیل داده بودند رفته رفته کاسته شد تا اینکه بررسی طرح تقویت و توسعه نظام استاندارد در مجلس ادامه داشته باشد.

 
 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار