به بهانه ادعاهای خلاف امنیت ملی روزنامه شرق؛

فردی که مدعی نزدیکی به رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام است در خصوص نحوه فوت آقای هاشمی ادعاهایی را مطرح کرده که قطعا خلاف امنیت ملی و اهانت به شخص هاشمی و بازماندگان وی است.

چرا خانواده هاشمی به دروغ‌پردازی‌های اخیر واکنش نشان نمی‌دهند؟
هنوز دقایقی از اعلام خبر درگذشت حجت‌الاسلام‌والمسلمین هاشمی رفسنجانی نگذشته بود که شبکه‌های ماهواره‌ای بیگانه به‌دروغ پردازی و شایعه‌پراکنی درباره چگونگی فوت هاشمی رفسنجانی پرداختند.

به گزارش گلستان24،​ این خط انحرافی که ریشه در خارج کشور دارد، امروز ردپای خود را در روزنامه شرق نشان داد و با درج گفتگو با فردی که مدعی است از نزدیکان هاشمی بوده، با شیطنت چنین القا کردند که مرگ هاشمی مشکوک بوده است.

اگرچه در این مجال لازم نیست به برخی تناقض‌ها و دروغ‌پردازی‌های این مصاحبه معنادار بپردازیم، اما به جد معتقدیم که خانواده هاشمی رفسنجانی وظیفه‌دارند بسترها و زمینه‌های دروغ‌پردازان شیاد داخلی و خارجی را یک‌بار برای همیشه برطرف کرده و اجازه رواج چنین شایعاتی را در سطح افکار عمومی ندهند.

 

چرا خانواده هاشمی در برابر این دروغ‌پردازی‌ها واکنش نشان نمی‌دهند؟ 

بر این اساس به نظر می‌رسد از سوی خانواده مرحوم هاشمی بایستی به این مسائل رسیدگی شود:‌

1- چرا خانواده هاشمی در این روزهایی که بازار القای شبهه و دروغ از سوی رسانه‌های بیگانه داغ است، در برابر شبهه افکنی‌های داخلی و افراد مدعی نزدیک به هاشمی رفسنجانی واکنشی نشان نمی‌دهند. قطعاً اگر تدبیر عاجلی اندیشیده نشود، فردا کنترل شایعات و دروغ‌ها سخت‌تر و قربانی اصلی این فضای فتنه‌انگیز شخص هاشمی رفسنجانی خواهد بود.

2- سخنان فرد مدعی در روزنامه شرق در حالی مطرح می‌شود که پیش‌از این محسن هاشمی، فرزند ارشد مرحوم هاشمی در گفتگوی تلویزیونی بیان کرده بود که در سال 79 ایشان به دلیل مشکل قبلی قرار بود آنژیو شوند و همین موضوع عاملی برای نگارش وصیت‌نامه‌ای در این زمان توسط مرحوم هاشمی می‌شود.

فردی که مدعی نزدیکی به رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام است در خصوص نحوه فوت آقای هاشمی یا خبر ندارد و یا به‌دروغ و با غرض‌ورزی سخنانی می‌گوید که بر ابهامات می‌افزاید و اعلام می‌کند قلب مرحوم هاشمی مانند قلب یک جوان 20 ساله می‌تپیده است.

فرد مدعی در پاسخ به سؤالی که چرا ایشان را بیمارستان شهدای تجریش بردند؟ و آیا در مسیر مجمع به خانه بوده‌اند؟ می‌گوید: بله منزل نبوده‌اند؛ اگر منزل بودند که ایشان را به همان بیمارستان قلب جماران می‌بردند.

سؤال این است که چرا این به اصطلاح مشاور هیچ اشاره‌ای به حمله قلبی مرحوم هاشمی رفسنجانی در استخر کوشک نکرده و فوت وی را در ماشین و مسیر منزل مطرح می کند.

وی در ادامه به نقل خاطره‌ای درباره سلامت جسمی هاشمی اشاره می‌کند که در آن شخص هاشمی رفسنجانی به وی می‌گوید تو به دنبال سیاسی کردن موضوع سلامتی من هستی!

3- به نظر می‌رسد در ابتدا بایستی خانواده مرحوم هاشمی رفسنجانی در خصوص شبهات پیش‌آمده و چنین سخنان شبهه انگیزی که توسط عده‌ای سودجو با نزدیک نشان دادن خود به مرحوم هاشمی رفسنجانی در پی اهداف شخصی هستند بگیرند و در خصوص سکته قلبی ایشان و نحوه رساندن مرحوم به بیمارستان شهدا تجریش واقعیت را با مردم در میان بگذارند و تدبیری عاجل برای ادعاهای افرادی که خود را مشاور و نزدیک و همراه و حامی و... هاشمی رفسنجانی مطرح کرده و خواهند کرد، بیندیشند و گرنه اولین قربانی این فتنه جدید خانواده و شخص مرحوم هاشمی رفسنجانی خواهند بود.

 
منبع: مشرق

ارسال نظر

آخرین اخبار