نمایی دیگر از دروغ‎پردازی رسانه‎های ضدانقلاب؛

دشمنان از برگزاری بی عیب و نقص مراسم وداع مردم با یکی از چهره‌های پرسابقه انقلاب اسلامی خشمگین بودند و توقع داشتند در روز تشییع شاهد آشوب و تحرکات ساختارشکنانه باشند.

سناریوسازان سوژه «آزار زنان در مراسم تشییع» سوتی دادند

به گزارش گلستان24،​ ادعای مضحک "آزار جنسی سازمان‌دهی شده" علیه بانوان شرکت کننده در مراسم تشییع مرحوم هاشمی رفسنجانی، طی روزهای اخیر یکی از سرخط‌های تبلیغاتی رسانه‌های ضدانقلاب بود.

 

سازندگان این سناریوی سخیف که از برگزاری بی عیب و نقص مراسم وداع مردم با یکی از چهره‌های پرسابقه انقلاب اسلامی خشمگین بودند و توقع داشتند در روز تشییع شاهد آشوب و تحرکات ساختارشکنانه باشند، ناامیدانه از قول شاهدان مجعول و ساختگی به قصه‌پردازی مشغول شدند.

 

در یکی از ابلهانه‌ترین نمونه‌ها، پایگاه ضدانقلاب "ایران وایر" در گزارش مفصلی به شرح و بسط ماجرا پرداخته است.

در آغاز این گزارش، به بهانه شرح ماوقع از قول یکی از هواداران "جنبش سبز" که قربانی آزار جنسی مورد ادعا قلمداد شده، می‌خوانیم: «مانتوی بلند به تن کرده و مقنعه به سر دارد. او کارمند است و برای شرکت در مراسم تشییع جنازه آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی چند ساعتی مرخصی گرفته و ظهر باید خودش را به اداره برساند. اما با همین لباس هم در مراسم تشییع بارها مورد آزار جنسی قرار ‌گرفته است...»

تشییع مرحوم هاشمی رفسنجانی سناریوسازان سوژه «آزار زنان در مراسم تشییع» سوتی دادند

اما نکته جالبی که گویا به‌علت عجله و بی‌دقتی از سوی داستان‌پردازان ضدانقلاب مورد غفلت واقع شده، این است که در روز تشییع، کلیه ادارات و مدارس و... تعطیل رسمی سراسری بوده‌اند و قهرمان قصه فوق اساسا نیازی به مرخصی گرفتن -آن‌هم از نوع ساعتی- برای رساندن خود به مراسم نداشته است!

 

 

کوتاه سخن آنکه درگذشت غیرمترقبه و ناگهانی مرحوم هاشمی رفسنجانی که دور از انتظار و مایه غافلگیری همگانی بود، مجال برنامه‌ریزی قبلی رسانه‌های بیگانه برای سوءاستفاده‌های احتمالی و شایعه‌پراکنی حساب‌شده را سلب نمود و آنان را از سناریوسازی "به احمقانه‌ترین وجه ممکن" ناگزیر ساخت.

 

نمونه‌هایی دیگر از این خط تبلیغاتی مضحک را در تصاویر پایین ملاحظه می‌فرمایید


منبع : جام

ارسال نظر

آخرین اخبار