ایجاد کانال‌های تلگرامی جدید برای حمایت از دولت گفته می شود با نزدیک شدن به ایام انتخابات سال آینده، مسئولان دولتی هم بیش از پیش وقت خود را به این فعالیت ها اختصاص داده‌اند.

ایجاد کانال‌های تلگرامی جدید برای حمایت از دولت
به گزارش گلستان24،​ ایجاد کانال‌های تلگرامی جدید برای حمایت از دولت گفته می شود با نزدیک شدن به ایام انتخابات سال آینده، مسئولان دولتی هم بیش از پیش وقت خود را به این فعالیت ها اختصاص داده‌اند.

در همین رابطه اخیرا یک جلسه انتخابات با حضور بیش از ٧٠ نفر از نمایندگان ادوار و فعلی مجلس شورای اسلامی و برخی مسئولین دولتی تشکیل شد.
در این جلسه که ریاست آن به عهده شخص وزیر ارتباطات بود، برخی موضوعات انتخاباتی از جمله راه کارهای افزایش رای حسن روحانی نسبت به دوره قبل و همچنین برخی از نقاط ضعف دولت مورد بررسی قرار گرفت.

یکی از مصوبات این جلسه 2 و نیم ساعته، استفاده از ظرفیت فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی بود و بر همین اساس در این جلسه مصوب شد که کانال های تلگرامی خاصی در جهت حمایت از دولت ایجاد شود.

در این جلسات که از تابستان امسال در دفتر وزیر ارتباطات برگزار می شود افرادی همچون مسعود سلطانی فر، علی جنتی، زهرا ساعی، رمضانعلی سبحانی فر، سیدرمضان شجاعی، سیدامین مرعشی قادر مرزی و...حضور دارند.


منبع : شما

ارسال نظر

آخرین اخبار