یک افسر پلیس در ایالت آلابامای آمریکا، مرد 57 ساله‌ای را در حال قدم زدن دستگیر کرد و وی را چنان بر زمین کوبید که پیرمرد نگون‌بخت فلج شد.

فلج شدن مرد 57 ساله بر اثر ضربه پلیس آمریکا

به گزارش گلستان 24، تصویری که جدیداً از خشونت پلیس آمریکا در فضای مجازی منتشر شده، لحظات کوبیده شدن یک مرد 57 ساله هندی را بر روی کف سیمانی پیاده‌رویی در ایالت آلاباما نشان می‌دهد.

به نوشته روزنامه هافینگتون‌پست، «سورش‌باهای پاتل» 57 ساله که از ایالت گوجرات هند برای نگهداری از نوه 17 ماهه خود به خانه پسرش آمده بود، صبح روز 6 فوریه (جمعه 17 بهمن) در حال قدم زدن در اطراف خانه پسر خود بود که توسط دو پلیس متوقف شد.

افسر «اریک پارکر» که به وی مشکوک شده بود، پس از دست‌بند زدن به پیرمردی که کاملاً آرام ایستاده، دست خود را پست سر وی گذاشت و با برهم زدن تعادل وی با کمک ضربه پا، مظنون خود را با صورت به کف پیاده‌رو کوبید؛ پیرمرد بعدا در بیمارستان گفت که نمی‌تواند به زبان انگلیسی صحبت کند ولی نتوانسته این مطلب را به افسران پلیس بفهماند.

پس از به زمین خوردن «سورش‌باهای»، افسران پلیس که حالا تعدادشان به 3 نفر رسیده، سعی می‌کنند مظنون را از زمین بلند کنند ولی پس از چند بار تلاش، متوجه می‌شوند که وی نمی‌تواند بر روی پای خود بایستد.

«سورش‌باهای» اکنون در بیمارستان است و گفته که از افسر پلیس شکایت می‌کند.

«لری مونسی» رئیس پلیس منطقه مدیسون گفته که پلیس خاطی اکنون دربازداشت است و این حادثه کاملا مورد بررسی قرار خواهد گرفت./فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار