روح المینی در گرگان مطرح کرد:

عضو کمیته پزشکان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت :در نشستهایی که امروز داشتم شور ونشاط مردمی و استقبال دوستان را از نزدیک دیدم و امیدوارم این تعامل ادامه پیدا کند تا به نتیجه منجر شود .

استقبال گلستانیها از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی

به گزارش گلستان24،​​ عبدالحسین روح‌الامینی عضو کمیته پزشکان «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» در جمع جوانانی گرگانی در خصوص  هدف سفر خود به استان گلستان گفت : در وهله اول مهمترین هدف من دیدار با دوستان جبهه مردمی انقلاب اسلامی استان گلستان بوده است .

روح الامینی گفت : طی یک روز  حضورم در استان گلستان با شورای استانی جبهه مردمی نیروهای انقلاب ، نمایندگان شهرستان ها ، برادران تراکمه و جوانان حامی این جبهه نشست داشته ام .

وی افزود : طی این نشستها ساختار جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تشریح شد و به سوالات و شبهات اذهان عمومی و مخاطبین پاسخ داده شد .

عضو کمیته پزشکان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تصریح کرد:در نشستهایی که امروز داشتم شور ونشاط مردمی و استقبال دوستان را از نزدیک دیدم و امیدوارم این تعامل ادامه پیدا کند تا به نتیجه منجر شود .

روح الامینی  با اشاره به وضعیت خطیر اقتصادی داخلی و دغدغه های رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی ، سبک زندگی اسلامی و تحریم ها اذعان کرد: ما صرفا یک رقیب انتخاباتی نیستیم و معتقدم که فصل مشترکی از همه دلسوزان هستیم که برای پایان دادن به این سراشیبی ها اعلام حضور کرده اند .

وی اشاره کرد : مردم از جریان لیبرال عبور کرده اند و نظرسنجی ها هم نشان می دهد که مردم از آن جریان در حل مشکلات معیشتی و اقتصادی  ناامید هستند و اگر چه شاید به جریان مقابل هم توجهی ندارند اما باید اعتماد عمومی را به مردم بازگرداند .

این عضو جیهه مردمی انقلاب اسلامی بیان کرد: آوار پلاسکوی نظام را باید دریبابیم تا در زمینه های مختلف فرهنگی ، اقتصادی و اجتماعی و سیاسی سقوط نکند و امروز همه گروههای سیاسی اجتماعی وفادار نظام باید در صحنه باشند .

روح الامینی در خصوص انتخبااتی بودن این نشستها و فراموش کردن این تشکل بعد از انتخابات گفت : قطعا اینطور نیست و اگر چه ابایی ندارم بگویم این نشستها انتخاباتی است اما باید برای بعد از انتخابات هم این تشکل حفظ شود و برنامه ریزی کرد .

وی تاکید کرد : همه گروههای سیاسی تحت لوای اصولگرایی در این جبهه حضور دارند و با جبهه پایداری هم نشستهایی برگزار شده و اگر این جبهه هم به ما بپیوندد دیگر مشکلی برای معرفی نامزد نهایی نداریم .

گفتنی است دکتر عبدالحسین روح الامینی در سفر یک روزه خود به استان گلستان با اعضای شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در استان ، تراکمه ، اعضای جبهه ایستادگی و جوانان فعال و انقلابی استان گلستان دیدار و گفتگو کرد .

انتهای پیام / سلام گلستان

ارسال نظر

آخرین اخبار