رئیس شورای شهر گرگان گفت: نباید به دلیل چند حرکت و ضعف یک شهردار، کل شهرداری را دستخوش حوادث نکنیم و آقای مشهدی در بازرسی بیان کردند که آقای کلاتی الان هر روز علیه آقای صادقلو مکاتبه می کنند.

 آقای کلاتی! زمانی که زمین نهار خوران متری 5 هزار تومان واگذار شد چرا دفاع نکردید؟

به گزارش گلستان 24، حسین ربیعی رئیس شورای اسلامی شهر گرگان عصر امروز در جلسه شورای شهر گرگان گفت: بعد از مطرح شدن نامه وزارت کشور در استانداری خدمت آقای مروتی رسیدم و ایشان گفتند که ما ابهاماتی را می بینیم و باید مکاتباتی را با وزارت کشور انجام دهیم و اگر مجددا نامه ای به ما ارجاع شد به دلیل اینکه ما بازخواست نباشیم من برای شما می فرستم.

ربیعی ادامه داد: دوستان در هیات رئیسه هفته قبل مطرح کردند که نامه آمده و شما هم خبر دارید و باید در دستور کار قرار دهید و من جواب دادم تا نامه رسما دست من نرسد نمی توانم در دستور کار قرار دهم.

وی گفت: بعد از مشورت های انجام شده قرار شد که مکاتبه با وزارت کشور انجام شود و در آن جلسه آقایان سبطی و کلاتی به این مساله رسیدند که آقای سبطی نامه را تهیه کند و من نامه را برای وزارت کشور پوشش دهم.

ربیعی با بیان اینکه در خصوص نامه تهیه شده توسط آقای سبطی با مسئولین وزارت کشوردر شورای عالی استان ها صحبت کردم افزود: آن ها گفتند نمی توانید استحضاریه را از مدیر کل امور شورا بگیرید و باید از قسمت حقوقی وزارت کشور و یا از حقوقی دادگستری کشور نامه گرفته شود.

وی ادامه داد: نتیجه صحبت های من با تهران به این صورت شد که خودم شنبه با آقایان افشار و میرزایی صحبت کنم و به همین خاطر جلسه ما طول کشید و چون من و نائب رئیس نبودیم جلسه خود به خود تشکیل نمی شد.

ربیعی تاکید کرد: ما جز حکم چهارساله صادقلو نامه دیگری نداریم که بخواهیم به آن استناد کنیم و نامه ایی که دست آقای شهردار و ما است جدای از نامه ایی است که آقای کلاتی برای خودشان پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه آن چیزی که برای ما ملاک است حکم وزیر کشور است و نه مسایل داخلی آن ها گفت: تا زمانی که آن ها اعلام نکرده اند صادقلو شهردار ما است و من باید به عنوان رئیس شورا از جایگاه شورا دفاع کنم حالا می خواهد هر کسی شهردار باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: ما یک بار برای چهار سال شهردار را انتخاب و به وزارت کشور معرفی کردیم و حکم هم بدون قید زمان آمده است.

وی با بیان اینکه باید برای جایگاه شورا احترام قایل شویم، گفت: چون شما از صادقلو خوشتان نمی آید آیا من نامه که دست شورا نیامده است را غیر قانونی مطرح کنم؟

ربیعی با بیان اینکه قرار شد نتیجه این دیدار به شورای گرگان داده شود، گفت: اگر کاری که من انجام داده ام خلاف قانون و کوتاهی است بگویید.

وی با اشاره به اینکه اگر شهردار ما برود شهر ما سقوط کرده است و ما ضربه می خوریم گفت: مراکز استان ها نمی توانند بودجه جاری خود را پرداخت کنند اما داریم بودجه عمرانی را پرداخت می کنیم.

ربیعی تاکید کرد: نباید به دلیل چند حرکت و ضعف یک شهردار، کل شهرداری را دستخوش حوادث نکنیم و آقای مشهدی در بازرسی بیان کردند که آقای کلاتی الان هر روز علیه آقای صادقلو مکاتبه می کنند.

وی با بیان اینکه مگر شهردار ها برای ما فرق می کنند، افزود: چرا زمانی که زمین نهار خوران متری 5 هزار تومان واگذار شد ما دفاع نکردیم؟ چرا آقای کلاتی دفاع نکردید؟

ربیعی اظهار کرد: چرا شما 9 نفر می خواهید از این نامه سوء استفاده کنید شما حقتان است تا شهردار را استیضاح کنید من هم تابع شما و تابع قانون هستم./ گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار