استاندار گلستان در بازدید از ستاد انتخابات شهرستان گرگان:

استاندار گلستان گفت: کاندیداها قول ندهند، برنامه های خود را ارائه بدهند، قول دادن برای مردم خوشایند نیست و نامزدها باید با برنامه های توسعه آفرین و اساسی وارد میدان شوند.

کاندیداها برنامه ارائه دهند/ قول دادن افراد دغل کاری انتخاباتی است

به گزارش گلستان24، به نقل از روابط عمومی فرمانداری گرگان، "دکترحسن صادقلو "،امروز در ششمین روز از ثبت نام کاندیداهای شورای شهر و روستا در فرمانداری گرگان ضمن بازدید از روند ثبت نام از فرماندار و اعضای ستاد انتخابات شهرستان گرگان تقدیر کرد و گفت: مسئولان باید زمینه تسهیل ثبت نام را ایجاد کنند و هر اقدامی که بایسته است باید برای این تصمیم انجام دهیم.

بازدید استاندار گلستان از ستاد انتخابات شهرستان گرگان

وی با بیان اینکه شورا جمع عقول است و عاقلان جامعه باید به صحنه بیایند ، افزود: ظرفیت ثبت نام هر چقدر بالاتر باشد و هر چه تکثر در بحث ها افزایش یابد ، خود زمینه تصمیم گیری های درست می شود که باید این شرایط را آماده کنیم.

استاندار گلستان با بیان اینکه کاندیدا شدن سهل نیست، تصریح کرد: افرادی که زحمت کاندیدا شدن را به خود می دهند و این قابلیت خدمت کردن را در خود دیدند، شجاع هستند.

بازدید استاندار گلستان از ستاد انتخابات شهرستان گرگان

دکتر صادقلو با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری، یادآورشد: انتخابات شورا زمینه ساز عمران و توسعه آفرینی شهرهاست چرا که اثر بخشی آثار آن نیز برای نظام و ریاست جمهوری خواهد بود.

وی ادامه داد: قول دادن افراد دغل کاری انتخاباتی است و با آموزه های انقلابی و اسلامی ما در تناقض است.

استاندار درخاتمه با بیان اینکه ما مسئولیت امانت داری و حفاظت از حق الناس را برعهده داریم ، افزود: انتخابات یک امر قیامتی است و باید با آن آخرت خود را آباد کنیم لذا این ملاحظه خود رفتار و گفتار سامان می دهد و نیازی به راهبری دیگران نیست.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار