خبری که با وجود تکذیب شدن همچنان جدیست!

در چند روز گذشته اخباری در چند کانال تلگرام مبنی بر مذاکره مسئولان دولتی با پیام‌رسان Wispi برای جایگزینی با تلگرام و سرمایه‌گذاری 80 میلیارد تومانی در آن منتشر شد که وزارت ارتباطات روز گذشته اطلاعیه‌ای را در این زمینه منتشر کرد.

خرید کدام پیام‌رسان توسط وزارت ارتباطات تکذیب شد؟

به گزارش گلستان24، در چند روز گذشته اخباری در چند کانال تلگرام مبنی بر مذاکره مسئولان دولتی با پیام‌رسان Wispi برای جایگزینی با تلگرام و سرمایه‌گذاری 80 میلیارد تومانی در آن منتشر شد که وزارت ارتباطات روز گذشته اطلاعیه‌ای را در این زمینه منتشر کرد.

این اطلاعیه ضمن تکذیب این خبر بیان کرده است: سیاست حمایتی دولت از پیام‌رسان‌های بومی شفاف و برای همه یکسان بوده و در خصوص تعامل با سرویس دهندگان بین المللی نیز تاکنون هیچ مذاکره‌ای از سوی وزارت ارتباطات با پیام رسان مذکور انجام نشده است.

خرید ویسپی

این در حالی است که برخی منابع خبری مدعی این هستند که مذاکره دولت با ویسپی توسط وزارت ارتباطات نبوده و از سوی نمایندگان دیگری صورت گرفته است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد تقریباً آدرس کانال تمامی رسانه‌ها و شخصیت‌ها در ویسپی توسط شخص یا اشخاص ناشناسی، قبل از انتشار خبر جایگزینی آن با تلگرام رزرو شده است.

علاوه بر این تبلیغ مکرر این پیام‌رسان در شبکه ماهواره‌ای GEM، برخی از رسانه‌ها را نسبت به این موضوع حساس کرده است.

باید منتظر ماند و دید آیا مهم‌ترین پیام‌رسان ایرانی‌ها در آستانه انتخابات دستخوش تغییر می‌شود؟

منبع: فردا

ارسال نظر

آخرین اخبار