تبلیغات گسترده علیه عناصر انقلابی؛

اعدام های سال67 درخواست تمامی ملت از نظام حاکمیتی کشور بود و اینکه عده ای بخواهند از این تصمیم نظام استفاده تبلیغاتی بکنند، منفعت طلبی و قدرت طلبی خود را اشکار ساخته اند وانان هیچ جایگاهی در بین مردم نخواهد داشت.

واقعیت اعدام های سال 67 چیز دیگری است/حامیان دولت به کاهدان زده اند

به گزارش گلستان 24، دراین روز ها که چیزی از عمر دولت باقی نمانده و فضای سیاسی و اجتماعی کشور رنگ و بوی انتخاباتی به خود گرفته است،آماج توهین ها و تبلیغات علیه عناصر انقلابی هم رنگ و بوی خاص خودش را گرفته و فضای تبلیغاتی انتخابات را مسموم کرده است.

بنظر می رسد که حامیان دولت و دولتی ها برای انتخابات آینده برنامه های خاصی را از ماه های قبل سنجیده اند و می خواهند از طریق تبلیغات در فضای مجازی بر کم کاری و بی مدیریتی های خود سرپوش بگذارند.

عزت الله ضرغامی رئیس پیشین سازمان صدا و سیما و کاندیدای انتخابات پیش رو در یکی از سخنرانی های خود، پرده از هزینه های میلیاردی دولت برای خرید کانال های تلگرامی و سایت های فضای مجازی برای تبلیغات انتخاباتی برداشت که این موضوع اوج بی اخلاقی دولت را در عرصه انتخابات نشان می دهد.

تخریب و تهمت از حقه های انتخاباتی حامیان دولت برای کنار گذاشتن رقبای  انتخاباتی خود است ودر مدتی قبل که اوج تخریب ها و تهمت ها به سوی قالیباف شهردار کنونی تهران که پیش بینی می شد یکی از کاندید های ریاست جمهوری باشد بود و با مطرح شدن آیت الله رئیسی تولیت انقلابی و مدبر استان قدس پیکان این توهین ها و تخریب ها به سوی وی چرخیده است.

موضوع اعدام های سال 67 چیزی نیست که بخواهیم در مورد آن بحث و مناقشه بکنیم زیرا که هیچ شکی در درستی و قانونی بودن این مجازات ها نیست.

kordkoshi-1

منافقین که با خوی وحشیانه خود دست به ترور و قتل عام مردم بی گناه می زدند همانند داعش در عراق و سوریه امنیت مرد را از آنها سلب کرده بودند.

40325_458

انفجارهای پی در پی در بازار ها وقتل عام مردم کشور به بهانه های واهی ازجمله اقدامات سخیف این گروه شیطانی بوده است؛براساس قوانین و حق قصاص خانواده های مقتولین این افراد به جوخه اعدام سپرده شدند و در زمان این اعدام ها آیت الله رئیسی معاونت دادستانی تهران را بر عهده داشته است، و همین موضع باعث گردیده تا حامیان و مسئولین تبلیغاتی دولت که هیچ ضعفی را در کارنامه کاری آیت الله ابراهیم رئیسی پیدا نکرده اند به این مسئله دامن بزنند و آن را دست آویزی برای تخریب وی قرار دهند.

درادامه گوشه ای از ترورهای گروهک منافقین را مشاهده می کنیم:

untitled

 

S

انتهای پیام/پ

 

ارسال نظر

  • ناشناس
    0

    خدا مفسیدین وقتنه گرایان رانابود کند ان شالله

آخرین اخبار