الجزیره؛

​«چند روز پس از آنکه نیروی دریایی آمریکا یک پایگاه هوایی دولت سوریه را موشک باران کرد، فرماندهان ارشد نظامی روسیه و ایران متعهد شدند که به نبرد علیه تروریست ها و حمایت از سوریه ادامه دهند».

تعهد ایران و روسیه درپی اقدام نظامی آمریکا

به گزارش گلستان24، پایگاه اطلاع رسانی شبکه الجزیره (aljazeera) طی گزارشی در صفحه انگلیسی زبان خود زیر عنوان "روسیه و ایران متعهد شدند که به حمایت نظامی از اسد ادامه دهند" به انعکاس واکنش دو کشور پس از حمله موشکی آمریکا پرداخته است.

 

 

 

در ابتدای این نوشتار می خوانیم: دو کشور اعلام کردند، به همکاری نظامی برای حمایت از اسد ادامه خواهند داد تا زمانیکه ترویست ها به صورت کامل شکست بخورند.

 

 

الجزیره افزود: چند روز پس از آنکه نیروی دریایی آمریکا یک پایگاه هوایی دولت سوریه را موشک باران کرد، فرماندهان ارشد نظامی روسیه و ایران متعهد شدند که به نبرد علیه تروریست ها و حمایت از سوریه ادامه دهند.

 

 

الجزیره نوشت: سرلشکر محمدباقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و ژنرال والری گراسیموف رئیس ستاد کل نیروهای مسلح فدراسیون روسیه، روز شنبه طی گفتگوی تلفنی عملیات نظامی آمریکا علیه پایگاه هوایی سوریه را محکوم ساخته و آن را تجاوزی علیه یک کشور مستقل دانستند.

باقری  تعهد ایران و روسیه درپی اقدام نظامی آمریکا

براساس این گزارش، روسای ستاد کل نیروهای مسلح ایران و روسیه با صدور بیانیه ای تاکید کردند: حملات موشکی آمریکا با هدف کند کردن پیروزی های ارتش سوریه و متحدانش و تقویت گروه های تروریستی انجام شده است.

 

 

الجزیره ادامه داد: آن ها متعهد شدند که به همکاری نظامی خود در حمایت از بشار اسد، رئیس جمهور سوریه، ادامه دهند تا زمانیکه تروریست ها و حامیانشان به طور کامل شکست بخورند.

منبع : جام

ارسال نظر

آخرین اخبار