با حضور محمود احمدی نژاد در ظهر امروز در وزارت کشور و ثبت نام وی برای ریاست جمهوری همراه با بقایی بسیاری از چهره های سیاسی واکنش نشان دادند.

واکنش ها به ثبت نام محمود احمدی نژاد

به گزارش گلستان24، به رغم تصورات امروز ظهر محمود احمدی نژاد در وزارت کشور حاضر شد و برای ریاست جمهوری ثبت نام کرد. الیاس نادران یکی از اولین چهره هایی بود که با انتشار توئیتی به این ثبت نام واکنش نشان داد . او در توئیت کوتاه خود نوشته است: «پایان احمدی نژاد. علی برکت الله» .

دومین چهره ای که فرصت را هدر نداد و خیلی زود به این ثبت نام واکنش نشان داد مهدی کوچک زاده بود. این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی اش در اینستاگرام تصویری از متن یادداشت کوتاهش را منتشر کرده است. او در این یادداشت خطاب به احمدی نژاد نوشته است:

آقای دکتر احمدی نژاد
حجت من در تمام سالهایی که در برابر سیل تهمت ها و توهین ها از سوی فتنه گران نابکار و حسودان بدسگال از شما دفاع کردم این باور بود که شما را به اسلام ناب محمدی، اسلام پابرهنه گان و مستضعفان، پایبند می دانستم و شما را سرباز این جبهه می انگاشتم ولی با حرکت امروزتان بر خلاف صلاحدید امام محرومان و مستضعفان و مجاهدان ( ثبت نام برای انتخابات ریاست جمهوری) این باور شکسته شد! و شما به اندازه همه ظلم هایی که دیدید ظلم کردید!!! آخرین توصیه ام به خودم و به شما پناه بردن به خدای قادر متعال از شر وسواسان خناس و خودشیفتگی است. »


سید محمود رضوی تهیه کننده فیلم های ماجرای نیمروز هم با انتشار توئیتی نسبت به اقدام احمدی نژاد نوشت: « با اینکه پشت بلندگو هم گفته بودن نیا باز هم اومد وقتشه اونهایی که باور نمی کردن ایشون منحرفه باور کنن. فاتحه مع الاخلاص بلند صلوات»


یاسر هاشمی فرزند مرحوم هاشمی هم در گفتگویی ثبت نام احمدی نژاد را «سند بصیرت آیت الله هاشمی» دانسته است و علی اکبر صالحی هم در برابر سوالی در رابطه با نظرش با ثبت نام احمدی نژاد می گوید: ما باید مطابق نظر آقا عمل کنیم»


بسیاری از رسانه ها هم همزمان با ثبت نام احمدی نژاد حرف های مقام معظم رهبری را در این رابطه منتشر کردند. جایی که رهبر معظم انقلاب فرمود:« یک آقایی آمده پیش من، من هم به ملاحظه صلاح حال خود آن شخص و صلاح کشور گفتم که صلاح نمی‌دانیم شما در فلان قضیه شرکت کنید... اگر توی این مقوله وارد شدید در کشور دوقطبی ایجاد می شود، خیلی ساده است. ما این توصیه را به یکی از آقایان کردیم. خب حالا این مایه اختلاف بشود بین برادران مؤمن، یکی بگوید فلانی گفته، یکی بگوید نگفته، یکی بگوید چرا پشت بلندگو نگفته؟ خب حالا این هم پشت بلندگو!»

منبع: جام جم

ارسال نظر

آخرین اخبار